15-01-2018, 19:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-01-2018, 23:26 PM ja muutjaks oli meli666.)
(14-01-2018, 22:21 PM)v6sa Kirjutas: Otsi üles see koht, mis kuumeneb. Sinna need amprid kaovad, mis jõuat-jõuat põhjustavad.
Ega muud peale massilüliti nagu olla ei saa. Akuklemmid ja kingad sai joodetud kaabli külge ja 70 ruudune nii lihtsalt ei soojene ka.
Tegelikult saaks massilüliti üldse süsteemist ära jätta. Vaja otsida teine süütelüliti ja teha nii laadimisvoolu, kui ka muu juhtimine releede peale.
Pritsenurga õigsusest hetkel aimu pole. Aga kui panna see täkk järgi:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?...#pid441162
Ketrab virinal ilma jõuat jõuatita kompressioonikangi puutumata ja käivitub suht koheselt. Pole mingeid kütuse käsipumpamisi ega fööniga eelsoojendamisi vaja teha.
Minu arust see fööniga ettesoojendamine ka erilist mootori säästmist ei anna. Ok, läheb paremini käima, aga külm õli ja õlisurve ikka sama, mis ilma föönita.
Tenn karteris oleks juba tunduvalt asjalikum.
Ei jäta jonni, minu arust ikka kehva käivitumise aluseks starteri suutmatus. Vaja nüüd uurida, kuhu see jõud kaob.
Võibolla see pikema kolvikäiguga vene tehnika eripära, et starter lihtsalt ei jõua vedada.