15-01-2018, 20:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-01-2018, 20:24 PM ja muutjaks oli muska71.)
(15-01-2018, 19:49 PM)meli666 Kirjutas:(14-01-2018, 22:21 PM)v6sa Kirjutas: Otsi üles see koht, mis kuumeneb. Sinna need amprid kaovad, mis jõuat-jõuat põhjustavad.
Minu arust see fööniga ettesoojendamine ka erilist mootori säästmist ei anna. Ok, läheb paremini käima, aga külm õli ja õlisurve ikka sama, mis ilma föönita.
Tenn karteris oleks juba tunduvalt asjalikum.
Ei jäta jonni, minu arust ikka kehva käivitumise aluseks starteri suutmatus. Vaja nüüd uurida, kuhu see jõud kaob.
föön annab seda,et kui väljas -10 siis ilma imeb mootor seda karget õhku ja peab selle kuumaks ajama mis pole lihtne,fööniga on sisseimetav õhk vast 100C ikka.ja suur vahe kas kuumutada -10 või 100 õhku ja säästab just starterit,sest see pole käivitusmootor mida ketrad kuni mootor soe.mul õlitenn ka sees ja kui vaja tööd teha siis läheb ka õli soojaks enne.
aga miks teistel siis sama starter suudab ja sul mette?
keevituselt täkku anda mitte akule vaid otse starteri klemmile,kas ka siis käu käu?vähemalt ise teen nii.