29-01-2018, 11:20 AM
(29-01-2018, 09:37 AM)muska71 Kirjutas: millised need vanad ja uued pumbatüübid siis on?mina olen näinud katsunud kolme erinevat ja nüüd pilt veel lisaks neljandast.
1. on kus pöörispea kõrval paremal plastkatete all reguleer kruve pole ehk pealt sile.
2.korpus samasugune,aga paremal kõrval peal regull kruvid .
3.pöörispea all juba korpuse valul stutsi koht olemas puuri vaid auk.
4.pöörispea all stuts olemas nagu pildil näha.
nagu mina aru saan siis muldvana see esimene,saan sõbra pillilt ka pildi teha.
uth pumbal sarnane pimenuut nagu viimasel pildil.
Nende esimene teine variant pumpadega teema, et senikaua kuni töötavad senikaua ole õnnelik. Siis kui mured tekivad võta pump ja viska emexi kasti. Ma heal metalli ajal korjasin neid pumpasid vanametallist kokku ja viisin pumba remontijale. ca 20st pumbast vist ühe suutis elustada. Ütles et aja kulu nendega nii suur et ei tasu ära. Mul enda kõige vanemal masinal oli selline pump peal ja ma sain vist aasta jooksul 3x teda lasta stendida no ei õnnestunud see kuidagi. Seega lootusetu juhtum.
Euro ajastul jällegi minulegi selliseid pumpasid mitu tk uuest peast näppu jäänud. No vene aja rahvas vedas ju kõik laod endale kodu ja eks ma siis korjasin nad kokku ja jagasin ära.
See teise pildi peal olev vanatüübi pumpa meenutav asi on "huvitav" kuna see peaks olema ukraina toodang ja tänapäeva oma. - need hullud toodavad seal kõike.
originaal pumbal on veel 1 erinevus väliselt. Pumba kaanel 4 poldiga peale stantsitud kirjadel puudub see 1800 P/min märge. Tänapäeva omadel on aga needitud pirka kaane peal.
nr 3 ja nr4
Se valujääkide teema on jah imelik. See kui pöördpea all on stuts, selliseid pumpasid kasutati rusi peal 90ndatel, kui ridakate puudus oli. ( või oli põhjuseks pankrotis tehas ja teist pumpa oli kastidena laos võtta)
Igal juhul neid valuvahesid on rohkem kui üks. Sisu neil kõigil sama.
Rusi peale minevaid 4utn pumpasid aga kiidan. Kui veneaegse pumba uuena kätte saab siis see kestab ja kestab ja mured ununevad - minu kogemus. Samas t25 küljes on see pump nagu kellad naise küljes
Reaalselt ongi tänapäeva pumpadega hapu kuubis. Nõuka aegsed on läbi kulunud. Tänapäeva pöörispead ei ole töökindlad ja firmad ei too maale ning ridapumbad on tehtud puhtalt supilusikate metallist. No sellist paska annab ikka toota. Põhiviga on, et keermed on nii pehmed et keerab poltidega ka keerme enda välja või siis keerme auk on stutside all 14mm asemel hoopis 14,8 näiteks ja proovi siis seda surve all oleva kütuse tihedaks saada.
Sorry ma siin vihane viimasel 2 nädalal sellist nööki saanud nende pumpadega, et anna olla.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.