29-01-2018, 16:23 PM
Pumpadega on jah asi hapu sest need masinad ja seadmed kus neid detaile tehakse on aastast 1975 ja loomulikult on nad kõik nii kulunud et mingist kvaliteedist ei saa enam juttu olla.
Keermetega avadega on kõigil asjadel probleeme ülemõõdus avade pärast sest imelihtne on puur sellisena teritada et ta 0,5mm suurema ava teeks.
Siia lisada veel kulunud spindlid puurpinkidel, kus puur pisut tsentrist väljas on ja saamegi tulemuseks ava, kus keerme samm on näha aga keere ise puudub.
Ridapumba täppispaaridega on eriti suur probleem sest seal on mitu täpsust nõudvat ava ja serva mis määravad küttekoguse ja pritsehetke.
Kes tahab tutvuda ridapumba toimimise põhimõttega, siis siin on üsna hea video:
Nüüd siis saab ettekujutuse, et kui see kaldpind pole kõigil sektsioonidel sama nurgaga saab ainult ühes asendis saavutada kõigile silindritele võrdse küttekoguse.
Siis tuleb veel mängu lõtk, millest madala pöördega osa kütet jõuab ära lekkida ja saame kehva käivituse sest pritsenurka ei saa panna nii varajaseks et hästi käivituks.
Siis veel surveklappidel see rõhulangetusvöö on liiga suure lõtkuga ja ta tõuseb ainult nii vähe et küte läbi läheb ja sulgub jättes pihusti rõhu alla ning see lekib selle viimase tilga silindrisse ja tulemuseks sinine suits.
Isegi kui need asjad õnnestub leida mingi ime läbi võrdsed siis need kuluvad kiirelt kätte ära sest tundmatu puhastusvõimega küttefiltri element kas poegib või tursub mingi kummitihend üles ja puhastamata küte käib läbi pumba.
Keermetega avadega on kõigil asjadel probleeme ülemõõdus avade pärast sest imelihtne on puur sellisena teritada et ta 0,5mm suurema ava teeks.
Siia lisada veel kulunud spindlid puurpinkidel, kus puur pisut tsentrist väljas on ja saamegi tulemuseks ava, kus keerme samm on näha aga keere ise puudub.
Ridapumba täppispaaridega on eriti suur probleem sest seal on mitu täpsust nõudvat ava ja serva mis määravad küttekoguse ja pritsehetke.
Kes tahab tutvuda ridapumba toimimise põhimõttega, siis siin on üsna hea video:
Nüüd siis saab ettekujutuse, et kui see kaldpind pole kõigil sektsioonidel sama nurgaga saab ainult ühes asendis saavutada kõigile silindritele võrdse küttekoguse.
Siis tuleb veel mängu lõtk, millest madala pöördega osa kütet jõuab ära lekkida ja saame kehva käivituse sest pritsenurka ei saa panna nii varajaseks et hästi käivituks.
Siis veel surveklappidel see rõhulangetusvöö on liiga suure lõtkuga ja ta tõuseb ainult nii vähe et küte läbi läheb ja sulgub jättes pihusti rõhu alla ning see lekib selle viimase tilga silindrisse ja tulemuseks sinine suits.
Isegi kui need asjad õnnestub leida mingi ime läbi võrdsed siis need kuluvad kiirelt kätte ära sest tundmatu puhastusvõimega küttefiltri element kas poegib või tursub mingi kummitihend üles ja puhastamata küte käib läbi pumba.