30-01-2018, 15:12 PM
(30-01-2018, 12:50 PM)muska71 Kirjutas: jaman endiselt põkal oleva pumbaga,kiskusin maha ja treipinki kus hea testida.pump lööb kenasti pihustist läbi ja jätad seisma,seisab nii veerand tundi siis uuesti pöörded peale ja 3 sek kulus kui pump väljastas kütet ja 25 sek kulus aega kui kõrval olevast pihustist hakkas kütet pihustama(ühel stutsil pihusti peal ja teisel mitte).mis nihu on?k oletame,et plunser kulunud ja liikumisega soojeneb ja paisub,aga selle 25 sekiga ju ei tohiks plunser soojeneda?või eksin?
pump väliselt van mall kus seda valu kohta pöörispea all pole,aga võll ise erinev seal kus pimenuut otsa läheb ja ka pimenuut sarnane uth pumba omaga.
Kui pimenuut sarnane UTN pumbale siis on tegu uue tüübi pumbaga. Valukoha järgi ei saa midagi hinnata. Vahe on alumises võllis. Uuel tüübil on alumine võll ühest tükist ja on remonditav. Varuosi leidub.
Kui aga pimenuut on lihtsalt ca 8mm paksune hammakas poldi otsas on tegu vana tüübi pumbaga. Selle võll on keskelt tapiga mis välja venib. Neid varuosadena saada pole.
Peale plunžri kulumise on pöörispeadel veel probleem. Hammasratas mis pöörispead ringi ajab kulub ära ja pöörlemine hakkab hilinema ning pöörispea avad ei kattu enam täielikult väljund avadega. Selle tagajärjel hakkab avast mitte läbi mahtuv kütus endale otsima muud teed väljumiseks mille ta ka leiab.
Aquila captas non muscas.