30-01-2018, 15:47 PM
(30-01-2018, 10:19 AM)2715 Kirjutas:kuna üks vana kulunud boch riiulis siis võtsin ja proovisin.too muldvana pump mis põkal oli sellel koonus väiksem,mutter väiksem siis see boch pumba võlliga 1-1 koonuse poolest,uuematel juba koonus suurem ja mutrikeere m14x1,5.neil kahel venelasel isegi võllil kiil vist vanal 1mm kitsam.muidu pumbad väliselt 1-1,aga jah pimenuut ja võlliots erinevad.too muldvana pöörise ots sarnane nagu uth pumbal,keerad mutri ja pimenuudi maha siis kiilule ligi saamiseks tuleb ka otsaflans 4 poldist maha keerata.(30-01-2018, 08:50 AM)muska71 Kirjutas: boch pumba kinnitus ümber teha siis kas ei anna peale panna?ka ju pöörispead ja ühe plunseriga.
Ikka saab panna, kuid seda pole 2 silindriga veel näinud.
Loomulikult saab ülejäävad torud tagasivoolu ühendada aga kas see viisakas jääb on juba maitsemeele küsimus.
Kui võtta vanalt rootorpumbalt mootorile kinnitamise flants siis selle küljes on see tapp mille peal hammasratas pöörleb.
Sinna sisse on vaja pumba otsast võtta see pimenuudiga muhv, mis võib sinna ka lihtsalt midagi ringitegemata koonuse peale sobida sest idas
oli kombeks asju millegi pealt maha teha ning välismaal on pumpadel võlliots sama koonusega.
hetkel tundub,et probleemiks oli õhk mis väga visalt väljub ja teise uuema pumbaga sain isegi põka käima.pead ei anna,aga muldvanal pumbal pimenuudi seadistus ka vist teine.keerasin vända üss ja siis silma järgi pump paika ja pärast 2 ava vastupäeva ehk vist varasemaks ja töötas taas normaalselt.