02-02-2018, 11:36 AM
(02-02-2018, 08:32 AM)Daff Kirjutas:(01-02-2018, 23:49 PM)unimüts Kirjutas:(01-02-2018, 23:38 PM)Daff Kirjutas: Kas teist kellelgi on põkat millel seisab konkreetselt mootor D-121?
D120 mõtled vast ikka. 2 pütane d21 edasiaretus. Sellest omakorda järgmine on d130 - kolmepütane
Mul on 1 selline d120 on 1995a oma ja teine ehitatud selliseks 89a oma. Millest sellise mootori vastu huvi?
Jah, läks näpukas sisse ja panin viimase numbri valesti.
Huvitab õliradiaator mis on tehase jooniste järgi D-120 peal. Joonistelt on aru saada kust on õliradika väljavõte (reduktsiooniklapist) aga jääb segaseks kuidas on konkreetselt lahendatud tagasivoolu otsa ühendus kas karteriga või plokiga. Piltidelt mida olen netist leidnud ei saa aru kuhu ja kuidas see tagasivool suubub.
Ja kui juba jutuks läks siis küsiks veel, et kust on D-120 võetud need lisa 5 hobujõudu. Kas ainult pöörete arvelt?
Kevadel plaanis mootorit tegema hakata ja ühtlasi soov mõnda asja "modifitseerida".
Õliradikas on alates 2002a kuskil. Ja sedagi väga väga vähestel. Seda lihtsalt ei olnud vaja Eesti piirkonnas. Olen ise ka seda näinud mõndadelt piltidelt ja seal oli näha, et 2 otsa on deduktsiooni klapil juures kust väljavõtte ja tagasivool on ORIGINAALIS.
Mõningaid haruldasi osasid näed siit https://agro-lavka.ru/index.php/katalog/...hasti-t-25
https://get.google.com/albumarchive/1131...bKJYzcJIyY
Hobujõudude koha pealt ma ei tea ise ka. Ma ei ole lahanud seda d120 mootorit nii julmalt. Kuid ühte võin sulle öelda, olemas need on. Masin töötab ikka 1800p/min peall.
Niipalju võin öelda, et, kolvigrupp on eelsüüteküünaldega, väntvõll on juba m14 poltidega. Esiotsa kaane alla ei ole kaenud pean tunnistama. Samas tean et tagasild on erinevad - poolteljed. lahtikäivad.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.