22-05-2018, 22:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-05-2018, 22:02 PM ja muutjaks oli meli666.)
T-25A kütusetorustik lekkis juba pikemat aega. Põhimõtteliselt ei olnud ükski toru kuiv. Küll higistas vaskseibide, igasugu koonusühenduste ja ajaga tekkinud mõlkide, täkside tõttu. Ei jäänudki muud üle, kui kogu torustik maha ja defekteerima.
Selgus, et polegi enam nendega miskit peale hakata. Vasega jootmise tehnika ja kogemused ka puuduvad.
Seadsin sammud poodi. Põhimõtteliselt oli vajaminev riiulitel olemas ja ei maksnud ka suht midagi. AGA tegemist oli kütusetoru laadsete toodetega. Koonusühendused tundusid trelliga tekitatud olevat. Viltu puuritud ja karvased. Ei kujuta ette, mis jõude seal on kokkupigistamiseks vaja, et need pidama jääksid. Pihusti tagasivoolu toru ka ei tekitanud usaldust. Lihtsalt vasktorule plastvoolik otsa tõugatud. Ilma klambriteta. Hetkeks võib ju pidada, aga külmadega kindlalt lekib. Seega minust kogu kaup sinna riiulitele edasi jäi. Päris hull asi tegelikult. Kõike oleks nagu saada, aga peab ikka ise leiutama hakkama. Vanasti jälle polnud miskit saada ja pidi samamoodi leiutama. Miskit pole siin ilmas muutunud.
Kuna vasktorude valmistamisega kedagi ei teadnud tegelevat, siis sai sammud seatud Hydroscandi. Lasin teha vanade torude järgi uued. Voolikumaterjaliks sai teraskiud võrguga kummivoolik.
Uued kütusetorud olemas ja ootavad külgepanemist.
Kütusetorud küljes. Eks ta nüüd selline isemoodi on, aga vähemalt paaritunnise tööjärel kõik on ilusti tuhkkuiv endiselt.
Ühe soojaga sai paagi puhastus ka ette võetud. Vett oli põhjas ikka omajagu koos molluskitega. Ega muud, kui survepesuri ots august sisse ja....
Ilus punane paak, mõningate agadega.
Epo ja klaasriidega majandamine endale ikka ei lähe. Seega leidsin otsimise peale nõukaaegse originaali.
Kütusesüsteemi õhutamine ikka klassika. Käsipump seest roostes ja ei liigu. Ostsin poest uue. Aga häda. Mingi nikastus plastkolviga see. Kolb valuveaga ja ovaalne. Seega jookseb pumbates sorinal läbi.
Ega siis muud, kui vana pump rauatünnist tagasi otsida, seest peene liivapaberiga siledaks ja uus kummirõngas. Toimib.
Mõte on küll aretada miskise vahestutsi abil selline lääne oma sinna. Ei tohiks ju pikali olek selle tööd mõjutada?
Küsimus targematele. On keegi töötunni lugejat lahti võtnud? Põkal praegu selline, mitteloetav. Ilmselt simmer läbi ja õli seest klaasi ära määrinud.
Uus ka olemas, aga ei saa eriti aru, kuidas seda simmerit vahetada saab.
Viimaks üks palve. Järsku kellegil on üle uue tüübi käigukangiplekk ja soovib seda ära müüa. Oleks väga huvitatud selle omandamisest.
Praegune ühekangi oma, aga nüüdseks kahe kangi peale ümber tehtud ja peab olema siis ühe sälkude rea võrra vähem see pleki skeem. Praegune.
Vaja aga sellist.
Jah, saigi vist kõik. Esialgu. Eks muresid on veel ja tasapisi võitleb ära kooleda tahtva vene raua ellujäämise eest edasi. Nagu siin muudeski teemades välja tuleb, siis kerge see ei ole. Poest nagu miskit võtta ei ole külgepanemiseks, on varuosa laadsed tooted. Seega peab käima nõgesepõõsaid pidi ja vaatama, kellel veel miskit kuskile jäänud on. Õnneks veel leiab, aga tulevik tundub tume. Peab vist traktoreid komplektsena varuma hakkama.
Selgus, et polegi enam nendega miskit peale hakata. Vasega jootmise tehnika ja kogemused ka puuduvad.
Seadsin sammud poodi. Põhimõtteliselt oli vajaminev riiulitel olemas ja ei maksnud ka suht midagi. AGA tegemist oli kütusetoru laadsete toodetega. Koonusühendused tundusid trelliga tekitatud olevat. Viltu puuritud ja karvased. Ei kujuta ette, mis jõude seal on kokkupigistamiseks vaja, et need pidama jääksid. Pihusti tagasivoolu toru ka ei tekitanud usaldust. Lihtsalt vasktorule plastvoolik otsa tõugatud. Ilma klambriteta. Hetkeks võib ju pidada, aga külmadega kindlalt lekib. Seega minust kogu kaup sinna riiulitele edasi jäi. Päris hull asi tegelikult. Kõike oleks nagu saada, aga peab ikka ise leiutama hakkama. Vanasti jälle polnud miskit saada ja pidi samamoodi leiutama. Miskit pole siin ilmas muutunud.
Kuna vasktorude valmistamisega kedagi ei teadnud tegelevat, siis sai sammud seatud Hydroscandi. Lasin teha vanade torude järgi uued. Voolikumaterjaliks sai teraskiud võrguga kummivoolik.
Uued kütusetorud olemas ja ootavad külgepanemist.
Kütusetorud küljes. Eks ta nüüd selline isemoodi on, aga vähemalt paaritunnise tööjärel kõik on ilusti tuhkkuiv endiselt.
Ühe soojaga sai paagi puhastus ka ette võetud. Vett oli põhjas ikka omajagu koos molluskitega. Ega muud, kui survepesuri ots august sisse ja....
Ilus punane paak, mõningate agadega.
Epo ja klaasriidega majandamine endale ikka ei lähe. Seega leidsin otsimise peale nõukaaegse originaali.
Kütusesüsteemi õhutamine ikka klassika. Käsipump seest roostes ja ei liigu. Ostsin poest uue. Aga häda. Mingi nikastus plastkolviga see. Kolb valuveaga ja ovaalne. Seega jookseb pumbates sorinal läbi.
Ega siis muud, kui vana pump rauatünnist tagasi otsida, seest peene liivapaberiga siledaks ja uus kummirõngas. Toimib.
Mõte on küll aretada miskise vahestutsi abil selline lääne oma sinna. Ei tohiks ju pikali olek selle tööd mõjutada?
Küsimus targematele. On keegi töötunni lugejat lahti võtnud? Põkal praegu selline, mitteloetav. Ilmselt simmer läbi ja õli seest klaasi ära määrinud.
Uus ka olemas, aga ei saa eriti aru, kuidas seda simmerit vahetada saab.
Viimaks üks palve. Järsku kellegil on üle uue tüübi käigukangiplekk ja soovib seda ära müüa. Oleks väga huvitatud selle omandamisest.
Praegune ühekangi oma, aga nüüdseks kahe kangi peale ümber tehtud ja peab olema siis ühe sälkude rea võrra vähem see pleki skeem. Praegune.
Vaja aga sellist.
Jah, saigi vist kõik. Esialgu. Eks muresid on veel ja tasapisi võitleb ära kooleda tahtva vene raua ellujäämise eest edasi. Nagu siin muudeski teemades välja tuleb, siis kerge see ei ole. Poest nagu miskit võtta ei ole külgepanemiseks, on varuosa laadsed tooted. Seega peab käima nõgesepõõsaid pidi ja vaatama, kellel veel miskit kuskile jäänud on. Õnneks veel leiab, aga tulevik tundub tume. Peab vist traktoreid komplektsena varuma hakkama.