27-05-2018, 23:19 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-05-2018, 23:22 PM ja muutjaks oli 2715.)
See pihustite leke pihustiotsa ja pihustikorpuse vahelt on õhuga jahutataval vene traktorimootoril tavaline asi.
Kas on asi liitepinna lihvimise kvaliteedi languses või elab materjal oma pinged välja kui kuumeneb ei teagi kuid paljud pihustid uute otstega hakkavad lekkima kui kuuma saavad.
Ühed otsad olid ka nii kehvalt lihvitud et neid ei saanudki pidama ja peene lihvpastaga teise lihvitud pinna peal liigutades oli näha, et puuritud ava kohal on välimisel vööl lohk sees.
Igaks juhuks on kaval pihustit koostades tõmmata nõelaotsaga täpp keermeliimi välimise vöö peale ja see pihustiotsa keerutades laiali ajada.
Kindlasti peab peale korra kinnikeeramist otsa lahti võtma ja veenduma, et liimi liiga palju ei saanud ning kui sai ülejääk ära pühkida.
Kehtib see jutt siis detailide 1 ja 4 vahelise lekke kohta.
Kas on asi liitepinna lihvimise kvaliteedi languses või elab materjal oma pinged välja kui kuumeneb ei teagi kuid paljud pihustid uute otstega hakkavad lekkima kui kuuma saavad.
Ühed otsad olid ka nii kehvalt lihvitud et neid ei saanudki pidama ja peene lihvpastaga teise lihvitud pinna peal liigutades oli näha, et puuritud ava kohal on välimisel vööl lohk sees.
Igaks juhuks on kaval pihustit koostades tõmmata nõelaotsaga täpp keermeliimi välimise vöö peale ja see pihustiotsa keerutades laiali ajada.
Kindlasti peab peale korra kinnikeeramist otsa lahti võtma ja veenduma, et liimi liiga palju ei saanud ning kui sai ülejääk ära pühkida.
Kehtib see jutt siis detailide 1 ja 4 vahelise lekke kohta.