15-07-2018, 23:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-07-2018, 00:05 AM ja muutjaks oli Etsike.)
Esivanema majapidamises on nüüd uus (loe: kasutatud korealane), aga veel enne suutis T25 (1992 väljalase) siit-sealt hädaldama hakata. Sai siis suurem lammutamine päevakorda võetud. Menüüs: 1) parempoolset pooltelge ümbritseva "käise" vahetamine, sest praeguses on suur mõra. 2) pidurilintide vahetamine 3) peavõll lõigus hüdropumba tagant kuni käigukastini vahetamine sest hüdropumba taguse ühendusklambri purunemise tõttu oli võlli ots kannatada saanud.
Tulem: 1) parem tagumine ratas alt, kõik käigukastikaane pealne piduri ja hüdraulikamajandus maha, tagaratta lõppülekande mutrid lahti ja võlli otsa kattev kaan maha. Lõppülekanne eraldus käisest, aga vaatamata tõmmitsale ja ropule peksule ei tahtnud pooltelg väljuda lõppülekandest. Hiljem selgus ka põhjus. Nimelt on lõppülekande seespool veel üks laagrikaas, mis tuleb prao kaudu lahti päästa. Siis hakkasid asjad sujuma. Lõppülekanne eraldus. Lõppülekandesse sisse murdunud tikkpoltidest üks õnnestus eemaldada, teine mitte. Selle poole pidurilindiga oli lihtne, lint trumlile ümber fikseerida ja käis kaela. Käis käigukasti külge poltida. Lõppülekande tihvtide augud olid lopergused ja said epoga täidetud. Kokku panek õnnestus lammutamisele vastupidises järjekorras ehk prao kaudu õnnestus sisemist laagrit kattev kaas paigaldada.
2) Parempoolse vahetus sai juba kirjeldatud ja oli valutu. Vasakpoolset proovisime vana asemele sisse tõmmata. Esmalt kasutades vana linti otse uues sisse tõmbamiseks, mis ei õnnestunud lintide jäikuse tõttu. Seejärel tõmbasime vana linti välja kiskudes koormarihma asemele. Ja selle koormarihmaga omakorda uue lindi asemele, nussi oli aga paika sai.
3) Poolitasime traktori käigukasti eest. Seejärel eemaldasime võlli laagrikaane 5 polti ja asusime 3 keermestatud augu abil laagrikaant eraldama ülejäänust, liikus kuniks enam ei liikunud ja jätkuva jõu rakendamisel kaas purunes. Puhas oma lollus. Võlli ümbritsevad kaks suurus 41 mutrit tuleb eelnevalt eemaldada. Seejärel laagrikaas eraldub ja ilmneb, et see pagana võll ei eemaldu ettepoole suunal, sest selle lõpus (tagapool) olev koonushammasrattas on ühe suurema hakkasratta taga kinni. Kuna käigukasti ei tahtnud praegu pulkadeks võtta, siis sai jäetud nagu on ja käib kaua käib. Kuna uus traktor on majas, siis ehk ei lähe T25 palju vaja ja käib kaua.
Tulem: 1) parem tagumine ratas alt, kõik käigukastikaane pealne piduri ja hüdraulikamajandus maha, tagaratta lõppülekande mutrid lahti ja võlli otsa kattev kaan maha. Lõppülekanne eraldus käisest, aga vaatamata tõmmitsale ja ropule peksule ei tahtnud pooltelg väljuda lõppülekandest. Hiljem selgus ka põhjus. Nimelt on lõppülekande seespool veel üks laagrikaas, mis tuleb prao kaudu lahti päästa. Siis hakkasid asjad sujuma. Lõppülekanne eraldus. Lõppülekandesse sisse murdunud tikkpoltidest üks õnnestus eemaldada, teine mitte. Selle poole pidurilindiga oli lihtne, lint trumlile ümber fikseerida ja käis kaela. Käis käigukasti külge poltida. Lõppülekande tihvtide augud olid lopergused ja said epoga täidetud. Kokku panek õnnestus lammutamisele vastupidises järjekorras ehk prao kaudu õnnestus sisemist laagrit kattev kaas paigaldada.
2) Parempoolse vahetus sai juba kirjeldatud ja oli valutu. Vasakpoolset proovisime vana asemele sisse tõmmata. Esmalt kasutades vana linti otse uues sisse tõmbamiseks, mis ei õnnestunud lintide jäikuse tõttu. Seejärel tõmbasime vana linti välja kiskudes koormarihma asemele. Ja selle koormarihmaga omakorda uue lindi asemele, nussi oli aga paika sai.
3) Poolitasime traktori käigukasti eest. Seejärel eemaldasime võlli laagrikaane 5 polti ja asusime 3 keermestatud augu abil laagrikaant eraldama ülejäänust, liikus kuniks enam ei liikunud ja jätkuva jõu rakendamisel kaas purunes. Puhas oma lollus. Võlli ümbritsevad kaks suurus 41 mutrit tuleb eelnevalt eemaldada. Seejärel laagrikaas eraldub ja ilmneb, et see pagana võll ei eemaldu ettepoole suunal, sest selle lõpus (tagapool) olev koonushammasrattas on ühe suurema hakkasratta taga kinni. Kuna käigukasti ei tahtnud praegu pulkadeks võtta, siis sai jäetud nagu on ja käib kaua käib. Kuna uus traktor on majas, siis ehk ei lähe T25 palju vaja ja käib kaua.