16-07-2018, 01:36 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-03-2019, 00:57 AM ja muutjaks oli Laurts.)
(15-07-2018, 23:59 PM)Etsike Kirjutas: Tulem: 1) parem tagumine ratas alt, kõik käigukastikaane pealne piduri ja hüdraulikamajandus maha, tagaratta lõppülekande mutrid lahti ja võlli otsa kattev kaan maha. Lõppülekanne eraldus käisest, aga vaatamata tõmmitsale ja ropule peksule ei tahtnud pooltelg väljuda lõppülekandest. Hiljem selgus ka põhjus. Nimelt on lõppülekande seespool veel üks laagrikaas, mis tuleb prao kaudu lahti päästa. Siis hakkasid asjad sujuma. Lõppülekanne eraldus. Lõppülekandesse sisse murdunud tikkpoltidest üks õnnestus eemaldada, teine mitte. Selle poole pidurilindiga oli lihtne, lint trumlile ümber fikseerida ja käis kaela. Käis käigukasti külge poltida. Lõppülekande tihvtide augud olid lopergused ja said epoga täidetud. Kokku panek õnnestus lammutamisele vastupidises järjekorras ehk prao kaudu õnnestus sisemist laagrit kattev kaas paigaldada.Tegelikult käib see asi veidi teistmoodi lahti - külgülekanne võetakse käigukasti küljest koos käisega küljest ära (10 mutrit), veovõll tuleb käigukastist popsti välja ja jääb külgülekande külge. Seejärel eemaldatud külgülekandel trumli stopperseib maha, vajadusel tõmmitsaga trummel maha ja saabki uue lindi paigaldada. Mingit läbi ussiemmi laagrikaane lahtikeeramist pole tarvis teha, lisaks sellele on selle laagrikaane sees veel võlli ümber kaelustihend mis nüüd on ilmselt kannatada saanud.
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki