Küsimused t-25A-1 kohta

Tere, tekkis selline küsimus et kuidas reeversi sisendvõlli ja jõuvõtuvõlli laagrikorpused on ilma tihendita õli pidama mõeldud - poldiringi alla pannakse tihendi asemel reguleerseibid, o-rõnga jaoks soont pole. Kannud istuvad käigukasti korpuses küll pinguga kuid suht kindlalt hakkab läbi immitsema eriti kui on plaan vedelamale õlile üle minna.

       

Samas reeversi võlli parempoolsel laagrikannul tihendisoon ilusti olemas

   

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta

Näpuotsaga hermeetikut silindrilisele pinnale muudab selle liite tihedaks.
Kindlasti mõned vanausulised vaidlevad sellele mõttele vastu, kuid kasutades igasuguste tihendite asemel ja eriti mootoris hermeetikut on masin peale remonti puhas ja kuiv ning seega ei võta ka tolmu ja liiva külge.
Vasta

(17-01-2019, 04:01 AM)Laurts Kirjutas:  Tere, tekkis selline küsimus et kuidas reeversi sisendvõlli ja jõuvõtuvõlli laagrikorpused on ilma tihendita õli pidama mõeldud - poldiringi alla pannakse tihendi asemel reguleerseibid, o-rõnga jaoks soont pole. Kannud istuvad käigukasti korpuses küll pinguga kuid suht kindlalt hakkab läbi immitsema eriti kui on plaan vedelamale õlile üle minna.



Samas reeversi võlli parempoolsel laagrikannul tihendisoon ilusti olemas
Tihend on ka, see lihtsalt asub sidurikoja ja käigukasti vahelises osas suur latakas.
Tihendeid selle koha peale ei saa otseselt panna, kuna seal on reguleer seibid vahel. Ja otseselt pannaksegi vaid nn kummist õlirõngas, et mõõt paigast ei logiseks. Mõeldud on ta ikkagi reguleerimise ajaks lahtikäiv olema. (see tähendab mõne mehe juures ka 20x lahtikäimist, et saaks näiteks 3+3 reguleerseibi vahele panna.
(17-01-2019, 12:35 PM)2715 Kirjutas:  Näpuotsaga hermeetikut silindrilisele pinnale muudab selle liite tihedaks.
Kindlasti mõned vanausulised vaidlevad sellele mõttele vastu, kuid kasutades igasuguste tihendite asemel ja eriti mootoris hermeetikut on masin peale remonti puhas ja kuiv ning seega ei võta ka tolmu ja liiva külge.

Asi pole selles hermeetikus, vaid selles koguses, mis sinna uhatakse.  Arvatakse, et mida rohkem seda uhkem. Tavotiga pandi lausa tihendeid nii kinni, et kui poldid kinni keerati, siis tavott pidi kõikjalt välja uhama. Nüüd on sellistel vendadel raske aru saada, et hermeetiku panekust ei tohi märkigi maha jääda.  Minimaalsetes kogustes on hermeetik isegi kasulik, kuid mitte mingil juhul tuubide kaupa peale uhades.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

OT aga ostsin remonditud russi mootori millel kadus peale remonti õlirõhk. Kui kodus asja laiali kakkusin ziis selgus, et olivõttur oli silikooni tükkidega ära ummistunud. Ei olnud teizega koonerdatud.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Youtubes ühes videos https://youtu.be/3dE5mqoBAM8?t=1117 keevitatakse reeversi lukustusseib võlli külge kinni, kas on mingi oht et see konstrui võib seal tehaseseades laiali joosta? 

   

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta

(20-01-2019, 00:58 AM)Laurts Kirjutas:  Youtubes ühes videos https://youtu.be/3dE5mqoBAM8?t=1117 keevitatakse reeversi lukustusseib võlli külge kinni, kas on mingi oht et see konstrui võib seal tehaseseades laiali joosta? 

Tahetakse ju alati head, tulemus on tavaliselt s...t. Siin jah kardetakse suuri loksumisi, Need keevituspunktid keeravad pigem reeversvõlli persse. Õigemini siinjuures nii väike keevitus. Kui keevitada siis peaks just seda poolt keevitama, kus on nn kihvad. Sinna plaat vastu panema ja julmalt kinni laskma terve ring peale ja teine veel lisaks. Sest reaalsus on see, et reeversvõllil kuluvad need fiseerimiskihvad suht kiirelt plaadi sisse ära. Olgu  õli kui palju tahes. Ja tulemus ongi loksuv reeversplokk.  Teiselt poolt, kus on reguleerseibid, ei näe ühtegi mõistliku põhjust seda kupatust kinni keevitada.  Reguleerseibide poole pealt mina vähemalt pole kohanud, et oleks midagi kulunud, loksunud või lahti tulnud.

Sai siin selle tihendite teemal mõeldud. Tõsi ta on, et iga kord kui hüdropumba ajami eest ära olen mingil masinal võtnud, on seest sidurikojas ka õli olnud kuni 1l. Samas see ei saa seal midagi halba teha, mistõttu ka arvatavasti tehasel oli konstrueerides jumala pohh.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne