05-02-2019, 13:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-02-2019, 01:00 AM ja muutjaks oli Laurts.)
Need seibid pole seal selleks et muidu ei saaks hammasrattaid võllile kinni vaid selleks et reguleerida hambumist erinevate käikude lülitamisel. Videos jäetakse see peatükk vahele, kriitikud on selle ka kommentaarides ära märkinud. Lisan illustratsiooniks paar pilti kus on näha kogu konstrui
see pilt on muidugi kehva nurga alt aga siin on näha et laagril võlli peal hammasratta fikseerimiseks ruumi minna küll
Enda masinal oli probleem ühe hammasrattapaari hambumisega, pilt tehtud kahvel vasakus positsioonis -
mittetäieliku hambumise tulemuseks viltu kulunud hambad
Kuna reeversi võlli peal jooksva topelthammaka käiku ega lõppasendeid muuta ei saa siis tekkiski täpselt selline seis et tuli tehases paigaldatud 3mm jagu reguleerseibe ühelt poolt teisele poole hammasratast ringi tõsta, mille tulemusena kahanes kahe hammasratta vaheline vahe ja seinaäärne hammakas liikus kasti tsentri poole.
see pilt on muidugi kehva nurga alt aga siin on näha et laagril võlli peal hammasratta fikseerimiseks ruumi minna küll
Enda masinal oli probleem ühe hammasrattapaari hambumisega, pilt tehtud kahvel vasakus positsioonis -
mittetäieliku hambumise tulemuseks viltu kulunud hambad
Kuna reeversi võlli peal jooksva topelthammaka käiku ega lõppasendeid muuta ei saa siis tekkiski täpselt selline seis et tuli tehases paigaldatud 3mm jagu reguleerseibe ühelt poolt teisele poole hammasratast ringi tõsta, mille tulemusena kahanes kahe hammasratta vaheline vahe ja seinaäärne hammakas liikus kasti tsentri poole.
Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki