16-02-2019, 22:19 PM
(16-02-2019, 22:01 PM)mlsluik Kirjutas: Politseil pole pädevust hinnata ümberehitusi, mõni arvab hirmsasti et on aga seaduslikku alust ei ole. Saab määrata korduvale ülevaatusele esitamise ja vsjo. Kui leiab veel miskit viga siis see läheb juba sama tehnilise seisukorra alla ja kahte eri trahvi määrata ei saa. Läbikäidud tee, taaskord on vajalik juriidiline sekkumine.
Sul täielikult õigus. Kuid kuid siin on see teema, et politsei saab sulle panna kirja nö nimekirja, mis on kahtlust äratavad ja mis ülevaatuspunktis siis üle kaetakse.
Näiteks hüdrorooliga teema, et kui see on kirjas siis nad saadavad korduvale ja kõik. Eks sa tead Meelis seda enda käest ka ise. Jumzil ju enda aretatud hüdrorool peal+ topelt rattad. Ega sealgi kõik legaalne pole. Aga sinu masin pole siin teemaks, vaid üldiselt võtame.
Üldiselt olgu või 10 viga tõesti kirja läheb nö üks, mille eest vormistatakse. Aga seljapeale läheb 10 viga ja kui traktori omanik 1 vea kaupa parandab, siis politsei armastab diplomeid kirjutada 10x iga kord erineva vea eest
Ütleme nii, et tehniline olukord paneb kõik paika. KUi masin on risu ja igast otsast logiseb siis otsitaksegi vigu diplomeid kirjutada. - seda siis sital päeval mõlemale. Kui aga masin korralik, siis ei hakata kaua jebima. Kahjuks meie tehnikapark on selline, et kasulik oleks 99% masinatest (vene tehnikast) maanteelt eemale hoida. Seda nii enda kui kaasliiklejate ohutuse mõttes.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.