17-03-2019, 23:13 PM
(17-03-2019, 21:26 PM)meli666 Kirjutas: Sai ka mitte väga ammu hooratast tagasi väntvõlli otsa pandud, kuna otsasimmer ka oli mõtekas ära vahetada juba poolitamisel. Ei tulnudki selle peale, et miskit omavahel ära märkida.
https://forum.automoto.ee/showthread.php...#pid453626
Kui ikka esmalt tiftide otsa puuhaluga hooratas koputada, siis valepidi olles poldid keermesse ei hakka. Veerandi jagu poldi jämedusest laias laastus vast ikka nihe mööda.
Nii et jah, kes natuke ikka süveneb, siis valesti panna ei anna. Kui aga jah polt tõmbab jõuga ligi ja vasaraga takka mõttemaailm, siis küll ka teisipidi võimalik.
Väntvõlli lihvimist ei ole kaalunud? Mul vanal Harkovil sai aastat kümme ja rohkem tagasi võll kolmandasse remonti tehtud. Pole nagu häda midagi. Õlisurve tänaseks küll soojalt 1.5 kanti, aga arvan, et nukk-, tasakaaluvõlli ja jaotushammasrataste pukside vahelt paneb enamus survest ikkagi mööda.
Mul on vale väntvõll sees. Käe kapoti peale panen siis niii 1000-1400p/min vibreerib. Ma tunnetan selle käega ära, kaugelt asjatundmatu ei saa arugi. Seega suht kindel, et mul mingi odav väntvõll mootorisse susatud. (mootoir tihendikomplekt on ka "karjuv") Lihvida ei ole seal midagi. KUi muud peale originaal vända lihvid, siis see tulemus on kole. Väntvõllid on pehmed. Kui mul hoovipealt lumi ära kaob ja maapind kõvaks muutub, võtan karteripõhja korra alt ja kaen karule kõtualla - kuid ega seegi midagi anna.
Mul see tobe uuema mudeli vänt ka veel ehk m14 keermega poldid ja esimese rihmaseibil ka m18x1,5 keere. Need vändad tulid alates 89a ja praeguseni. Ainuke fekaal teema, et neid ei jõudnud varuosa ladudesse. Vana malli väntasid on mul mitmeid käest läbi käinud. Ei tahaks selle jebi pärast veel tervet mootorit ka välja vahetada. Aega lähen, kuid küll leian.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.