10-04-2019, 05:31 AM
(09-04-2019, 22:10 PM)Laurts Kirjutas: Mis põhjusel see mootor külmaga ei käivitu, kas küünaldega pead on lahendus? Mida head annab reduktorstarter, sama käivitusvoolu juures reduktor kerib veel mootorit aeglaselt ringi kui originaalstarter teeb "ei jõua ei jõua"?
Mis kuradi kaabeldus teil traktoritel on? Normaalse kaabelduse ja mittekuumeneva massilüliti korral kerib reduktorstarter suvalise 400 A välja köhiva sõiduautoakuga täiesti normaalselt, kui paarist esimesest survetaktist dekoga üle aidata.
Diiselmoootori käivitumiseks on vaja vähemalt 2 pööret sekundis. Aeglaselt väsitades ei peagi käivituma.
Mind täitsa huvitab, millise kasutusmustri juures õnnestub ülekasvanud aiatraktori aku paari aastaga ära tappa. Aku peal lahti ja paugutab mööda akukasti ringi? Käivitate per$es mootoreid minutite kaupa ja siis ei raatsi/viitsi/taipa piinatud akut täis laadida?
Ma saan aru, et nüüdisaegne elektriauto suudab aku tühjaks lüpsta perioodiliselt ja siis tõesti külmas pooltühjana piinatav aku sureb mõne aastaga. Aga nõukatraktor, millel on massilüliti ja sisuliselt olematu kogus elektrilisi tarbijaid, ei tohiks küll akule mingi eriline koormus olla.