29-04-2019, 20:19 PM
(28-04-2019, 22:43 PM)unimüts Kirjutas: See poola oma... Samas rahvas rabab neid lettidelt palju. Üks asi on seal hea, et kogu see kupatus ei kiusa sidurikojas olevaid kahte 110 laagrit. Ja omakorda hüdropumba ajamis väikseid laagreid. Need kurat ei kannata eriti valu. Ei teagi kas 2 pumpa kõrvuti välja kannataks.
Nöörfilter on saatanast. Need ummistavad torustike. Loomkatsed kõigil omal vastutusel. Teoorias on kõik ilus, kuid praktikas jama kuubis. Pappfilter toimib hästi, lihtsalt kütusetorustik peab olema korras. (keermed õiges mõõdus, seibid suure läbimõõduga ja toru/vooliku otsad sirged)
Kuulidega pumba sisse välja lülitus osa on endal ennem laagreid järgi andnud. Samuti õrn poolkuu kiiluga hammasratta kinnitus. Seepärast ei ole ka seda uuemat saada olevat NS-16 peale pannud, kuna sellega asi veel rohkem koormuse all.
Originaalpumbale ka hüdrorooli taha ühendamine nii ja naa. Rippsüsteem koormab pumbavedu tunduvalt harvem, kui pidev roolikeeramine.
Selle uuetüübi suuremad papist filtrid ehk kvaliteetsemad.
Vanatüübi oma läheb olematute töötundidega kortsu ja ei ole ka vedru tugevuses asi. Lihtsalt diisli sees pudeneb ära.