14-05-2019, 08:17 AM
Üks küsimus D-21 mootori kohta. Kindlasti väga ebatraditsiooniline aga kuna siin on palju tarku koos siis ehk keegi oskab vastata.
Kunagi tehnikumi ajal sai loetud mingist õpikust või raamatust või koguni mingist ajakirjast, ei mäleta enam, miks on põka mootori D-21 tööjärjekord just 1-2-0-0 mitte aga 1-0-2-0.
Oli päris pikk jutt selle kohta ja seletati lahti miks ei saanud või ei suudetud panna töötakte üle ühe käima vaid nad peavad järjest olema.
Räägiti veel, et tänu sellele, et tööjärjekord on 1-2-0-0 pidi tehtama tasakaalustusvõll mis oli tunduvalt lihtsam kui lahendada mingi keeruline küsimus 1-0-2-0 tööjärjekorra puhul. Kuid see kõige tähtsam , miks just nii, on meelest läinud.
Olen kaminud netti ja oma raamatuid mis on vene tehnika kohta aga pole leidnud vastust kuid küsimus vaevab.
On keegi sellisest asjast midagi kuulnud?
Kunagi tehnikumi ajal sai loetud mingist õpikust või raamatust või koguni mingist ajakirjast, ei mäleta enam, miks on põka mootori D-21 tööjärjekord just 1-2-0-0 mitte aga 1-0-2-0.
Oli päris pikk jutt selle kohta ja seletati lahti miks ei saanud või ei suudetud panna töötakte üle ühe käima vaid nad peavad järjest olema.
Räägiti veel, et tänu sellele, et tööjärjekord on 1-2-0-0 pidi tehtama tasakaalustusvõll mis oli tunduvalt lihtsam kui lahendada mingi keeruline küsimus 1-0-2-0 tööjärjekorra puhul. Kuid see kõige tähtsam , miks just nii, on meelest läinud.
Olen kaminud netti ja oma raamatuid mis on vene tehnika kohta aga pole leidnud vastust kuid küsimus vaevab.
On keegi sellisest asjast midagi kuulnud?
Aquila captas non muscas.