31-05-2019, 17:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-05-2019, 17:46 PM ja muutjaks oli I.A.)
[quote pid='478171' dateline='1559292728']
See uue tänapäeva silindri teema on naeruväärsuse tipp tänasel päeval. Kui originaal silinder "polski paska" maksab seal 50-60euri juures, siis sarnaste näitajatega tänapäeva oma on 3x kallim esmalt. Teisalt keegi ei remondi neid silindreid teenusena enam. Kui isegi leida selline inimene läbi pee, siis on tema töötasu sama suur kui uue polski silindri hind. Sinna juurde veel materjalikulu. 1:1 silindri tihendite vahetus on nagu ulmevaldkond tänapäeva hüdro poodidele. Tihendid on küll mõõdu järgi, kuid isegi nende ultramodernsed kataloogid ei paku sellistes mõõtudes tihendeid suures osas. Seega lase kõik pesad treialil ümber teha "tänapäeva tihendi mõõtudele. - ajakulu ja lolli targutamist ülipalju. Nö veneaegsed uued silindrid on seest aga nii kokku kleepunud ja tihendimaterjal ka kõdunenud, et isegi uue silindri puhul lekib ta aasta jooksul.
Kokkuvõttes ongi, vana silinder tilgub, uus tänapäeva polski oma on pask, nõukaaegne sisu kõdunenud ja "lääne" analoog maksab 3x rohkem. Ühesõnaga pees täiega.
[/quote]
Lolli juttu ajad, üldjoontes kes tänapäeval vene traktorit peab, sel üldjuhul pole käed persest välja kasvanud. Ei saa aru su mõistest, kui keeruline saab olla silindrimansettide vahetus? Saab Ka tänapäevase silindri väga hea hinnaga otse tootjalt, kui ukse taga käia. Bhc ja nuia pmt näiteks,jne.
See uue tänapäeva silindri teema on naeruväärsuse tipp tänasel päeval. Kui originaal silinder "polski paska" maksab seal 50-60euri juures, siis sarnaste näitajatega tänapäeva oma on 3x kallim esmalt. Teisalt keegi ei remondi neid silindreid teenusena enam. Kui isegi leida selline inimene läbi pee, siis on tema töötasu sama suur kui uue polski silindri hind. Sinna juurde veel materjalikulu. 1:1 silindri tihendite vahetus on nagu ulmevaldkond tänapäeva hüdro poodidele. Tihendid on küll mõõdu järgi, kuid isegi nende ultramodernsed kataloogid ei paku sellistes mõõtudes tihendeid suures osas. Seega lase kõik pesad treialil ümber teha "tänapäeva tihendi mõõtudele. - ajakulu ja lolli targutamist ülipalju. Nö veneaegsed uued silindrid on seest aga nii kokku kleepunud ja tihendimaterjal ka kõdunenud, et isegi uue silindri puhul lekib ta aasta jooksul.
Kokkuvõttes ongi, vana silinder tilgub, uus tänapäeva polski oma on pask, nõukaaegne sisu kõdunenud ja "lääne" analoog maksab 3x rohkem. Ühesõnaga pees täiega.
[/quote]
Lolli juttu ajad, üldjoontes kes tänapäeval vene traktorit peab, sel üldjuhul pole käed persest välja kasvanud. Ei saa aru su mõistest, kui keeruline saab olla silindrimansettide vahetus? Saab Ka tänapäevase silindri väga hea hinnaga otse tootjalt, kui ukse taga käia. Bhc ja nuia pmt näiteks,jne.