04-06-2019, 15:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-06-2019, 15:56 PM ja muutjaks oli Veiko Varik.)
Lihtsalt tulevatele põlvedele kütusefiltri kohta vanema Harkovi 25-e kohta üks pisikene tähelepanek.
Põkats läheb peale filtri vahetust käima ja sureb peale 20-30 sek.Ja nii jääbgi korduma. Käsipumbaga rohkem läbi lüüa ei jõua enne kui õhutusnippel lahti lasta. Peale pisikest uurimist tuli välja, et tagasivoolu stutsis on 2mm auk sees mis oli ajapikku umbe läinud j ei lasknud õhku tagasi paaki. Puurisin läbi ja töötab sellest ajast saati korralikult.
Mul on ka vene filtreid veel peotäis kuid oma 40-le tegin läbipaistvast klaaspütist jämefiltri ja mingist Land Roveri filtri hoidjast uue peen filtri. Põhjuseks oli, et orginaal filtri anumatele oli ajapikku augud sisse roostetanud.
Saab vene tehnikaga hakkama küll. Lastega koos vähemalt midagi teha.
Edu
veiko
Põkats läheb peale filtri vahetust käima ja sureb peale 20-30 sek.Ja nii jääbgi korduma. Käsipumbaga rohkem läbi lüüa ei jõua enne kui õhutusnippel lahti lasta. Peale pisikest uurimist tuli välja, et tagasivoolu stutsis on 2mm auk sees mis oli ajapikku umbe läinud j ei lasknud õhku tagasi paaki. Puurisin läbi ja töötab sellest ajast saati korralikult.
Mul on ka vene filtreid veel peotäis kuid oma 40-le tegin läbipaistvast klaaspütist jämefiltri ja mingist Land Roveri filtri hoidjast uue peen filtri. Põhjuseks oli, et orginaal filtri anumatele oli ajapikku augud sisse roostetanud.
Saab vene tehnikaga hakkama küll. Lastega koos vähemalt midagi teha.
Edu
veiko
MTJ.EE