23-06-2019, 14:33 PM
Suvaline kättesaadav 85w90 või 140 on täiesti sobiv igasugusesse vene traktori käigukasti.
Pole seal ei suuri koormusi ega hüpoidhambumisega hammasrattaid ja sõltuvalt partiist sisaldab vene Tep märksa rohkem väävlit sest vene toornafta on väävlirikas ja selle välja puhastamine on kulukas.
Väävel aga parandab õli kleepumist detailidele ja õlikile tugevust kuid niiskusega tekib happeline keskkond, mis soodustab korrosiooni.
Selle vastu lisatakse õlile vastavaid lisandeid, kuid kas see hetk kui seda partiid tehti oli seda lisandit ikka piisavalt?
Keemiatööstus on aga vahepeal kõvasti arenenud ja igasugu sünteetilised lisandid parandavad õli omadusi kindlasti rohkem.
Pole seal ei suuri koormusi ega hüpoidhambumisega hammasrattaid ja sõltuvalt partiist sisaldab vene Tep märksa rohkem väävlit sest vene toornafta on väävlirikas ja selle välja puhastamine on kulukas.
Väävel aga parandab õli kleepumist detailidele ja õlikile tugevust kuid niiskusega tekib happeline keskkond, mis soodustab korrosiooni.
Selle vastu lisatakse õlile vastavaid lisandeid, kuid kas see hetk kui seda partiid tehti oli seda lisandit ikka piisavalt?
Keemiatööstus on aga vahepeal kõvasti arenenud ja igasugu sünteetilised lisandid parandavad õli omadusi kindlasti rohkem.