24-06-2019, 16:02 PM
(24-06-2019, 14:21 PM)v6sa Kirjutas:(23-06-2019, 19:31 PM)Daff Kirjutas: Nüüd olete küll valel teel. 40 ja 25 manuaaliski kirjas et hädaseiskamine toimub dekompressiooni mehhanismiga.
Palun mulle näidata mittelekkivate klappidega D-seeria mootorit, mida saab ainult dekoga ära tappa. Jah, see vähendab oluliselt võimsust, aga ma pole veel kohanud mootorit, mille klapid kuumast peast ei kannaks ja samas sureks pööretelt dekot lülitades välja.
A ma muidugi ei välista, et ma olen ainult vigaseid näinud ja tegelikult peab dekohooba tõmmates põhjagaasilt laksust seisma...
Korras töötava mootori puhul dekot peale tõmmates on kohe tsoss. Valge suits korstnast väljas ning mootor pöörleb niikaua kuniks sisemist inertsi jätkub.
Kui deko peal käima jääb siis on midagi viga. Klapid valesti regullitud või lülitusvõlli ekstsentrikud kulunud.
Sama käivitamisel. Mootor jookseb deko peal tühjalt ringi ainult valge suits korstnast väljas. Ei tee väljagi, et käima vaja minna enne kui klapid kinni lased.
Aquila captas non muscas.