18-07-2019, 19:41 PM
Nüüd on see filter paigas. Tuli välja, et rõhk oligi kadunud selle tsentrifuugi sisse. Nüüd õlirõhk 900 pöörde juures 5 atti. Pöörete tõustes mingi 1200 juurde korraks langeb 4,5 peale ja edasi jälle 5 kandis. Peale poolt tundi käimist läheb isegi hetkeks rohelise peale kuid pöörete tõustes jälle punase alguses.
Tuleb vist näpud reduktsiooniklapi kallale ajada ja vähe rõhku maha lasta.
Sellist filtrit mis kaasas oli tarbivad meie maal mingid Fiatid ja Lanciad ning meil saada olevad filtrid on 3 cm pikemad mis on igati teretulnud.
Mingi 15 töötunni järel vahetan filtri ja lõikan vana pooleks. Tahaks näha mis sinna kinni jäänud on.
Paigaldus muidugi ei olnud ladus kuna uuel D-120 mootoril on rõhutasandi toru teises kohas võrreldes vana D-21. Tuli relakaga õgvendada ühte nurka ja paigaldamata jäi temperatuuri andur mille väljavõte on otse vastu rõhutasandi toru. Praegu on pime ees. Temperatuurianduri jaoks tuleb leiutada uus koht. Kes pakub parema koha kuhu see vigur paigaldada.
Tuleb vist näpud reduktsiooniklapi kallale ajada ja vähe rõhku maha lasta.
Sellist filtrit mis kaasas oli tarbivad meie maal mingid Fiatid ja Lanciad ning meil saada olevad filtrid on 3 cm pikemad mis on igati teretulnud.
Mingi 15 töötunni järel vahetan filtri ja lõikan vana pooleks. Tahaks näha mis sinna kinni jäänud on.
Paigaldus muidugi ei olnud ladus kuna uuel D-120 mootoril on rõhutasandi toru teises kohas võrreldes vana D-21. Tuli relakaga õgvendada ühte nurka ja paigaldamata jäi temperatuuri andur mille väljavõte on otse vastu rõhutasandi toru. Praegu on pime ees. Temperatuurianduri jaoks tuleb leiutada uus koht. Kes pakub parema koha kuhu see vigur paigaldada.
Aquila captas non muscas.