02-08-2019, 13:12 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-08-2019, 13:14 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Oponeerige terviseks, see ei muuda asja füüsikalist olemust. Lisame siia juurde olematu jahutuse kilbi taga. Just kuumenemine ja kiirema pöörlemisega kaasnev tõhusam jahutamine on üks põhjusi, miks traktorite pidurid on enne lõppülekannet. Teine oluline põhjus on lühem ajam. No ja ruumi on seal ka saada.
Mina ei julge kõva häälega küll rääkida, et kaasikuliste pidurid nüüd mingi pidamise või kestvuse etalon on. Võrreldes sama ajastu lääne tehnikaga. Aga eks ma olengi liiga palju ringi vaadanud.
Palju neid kaasikuid ikka oli, mille pidureid pruugiti töö ajal poole ajast. Traktoril, eriti juhtrataste väikese koormuse puhul, on see üsna tõenäoline.
Aga samas - kui ikka peab masinat ümber ehitama, siis toimivad need ratta külge kinnitatud trumlid kindlasti paremini, kui õlist libedad või kivikõvad viiekümneaastased pidurilindid. Seega laske aga käia, vahetage aga vanaisa pärandkirvel vaheldumisi vart ja tera
Mina ei julge kõva häälega küll rääkida, et kaasikuliste pidurid nüüd mingi pidamise või kestvuse etalon on. Võrreldes sama ajastu lääne tehnikaga. Aga eks ma olengi liiga palju ringi vaadanud.
Palju neid kaasikuid ikka oli, mille pidureid pruugiti töö ajal poole ajast. Traktoril, eriti juhtrataste väikese koormuse puhul, on see üsna tõenäoline.
Aga samas - kui ikka peab masinat ümber ehitama, siis toimivad need ratta külge kinnitatud trumlid kindlasti paremini, kui õlist libedad või kivikõvad viiekümneaastased pidurilindid. Seega laske aga käia, vahetage aga vanaisa pärandkirvel vaheldumisi vart ja tera