02-08-2019, 16:04 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-08-2019, 16:08 PM ja muutjaks oli qwerty009.)
Kuna põka pidurid olid täitsa null ning peale ei andnud keerata sai otsustatud suur töö ette võtta ning uued pidurilindid panna. Lahtivõtmine oli omamoodi õudusunenägu, kuna parema poole süsteem oli kõik konkreetselt kinni roostetanud ülevalt + pedaalisüsteemi võllid omavahel.
Kuna põka seisab õues, siis paistab käigukasti parajalt vett valguvat - sealt tuli välja lumivalge majonees. Ning kuna vesi oli õlitaset tõstnud, siis seal kus elab parema poole piduritrummel sai ca 1,5l käigukasti õli välja lastud. Parem pool ei pidurdanud siis seetõttu, et oli õlivannis.
Vasak pool mis veel lahti võtmata (1 pool korraga, kuna ei ole käepärast sobivat tuge kuhu terve traktori tagaosa peale tõsta), kuid ülevalt on näha, et piruritrummel on peaaegu täielikult väljapoole ära jooksnud. St välimise poole lukustusrõngas on katki läinud.
PMkaubamajast sai ka uued tihendid, simmerlingid ja pidurilindid tellitud.
Tihendid on korgist, mis mulle väga ei meeldi, kuna pingutusmoment mutritel peab väga tagasihoidlik olema.
Pirurilintide kvaliteet on päris õudne ning visuaalselt on need vist tehtud mingist astbestnöörist, kuid 3,5€ eest oleks imelik ka mingit kvaliteeti eeldada.
Mõned fotod:
Parema poole piduripedaali võll sai uus tehtud roostevabast, kuna seal on 30kraadise koonus otsaga polt, siis pidi ühe katkise otsaga tsentripuuri toorikuks võtma ja ümber teritama mis oli asja juures kõige ajamahukam. Vanad lindid jätan alles, ehk õnnestub kuskilt lindi materjali saada ning saab ise taastada, kuna poes pakutavatele pikka iga ei ennusta.
-e-
Ahjaa muidugi see asi on ka uute lintidega, et neid peab relakaga veidi töötlema eelnevalt, fotol keskmise vahe erinevus näha.
Kuna põka seisab õues, siis paistab käigukasti parajalt vett valguvat - sealt tuli välja lumivalge majonees. Ning kuna vesi oli õlitaset tõstnud, siis seal kus elab parema poole piduritrummel sai ca 1,5l käigukasti õli välja lastud. Parem pool ei pidurdanud siis seetõttu, et oli õlivannis.
Vasak pool mis veel lahti võtmata (1 pool korraga, kuna ei ole käepärast sobivat tuge kuhu terve traktori tagaosa peale tõsta), kuid ülevalt on näha, et piruritrummel on peaaegu täielikult väljapoole ära jooksnud. St välimise poole lukustusrõngas on katki läinud.
PMkaubamajast sai ka uued tihendid, simmerlingid ja pidurilindid tellitud.
Tihendid on korgist, mis mulle väga ei meeldi, kuna pingutusmoment mutritel peab väga tagasihoidlik olema.
Pirurilintide kvaliteet on päris õudne ning visuaalselt on need vist tehtud mingist astbestnöörist, kuid 3,5€ eest oleks imelik ka mingit kvaliteeti eeldada.
Mõned fotod:
Parema poole piduripedaali võll sai uus tehtud roostevabast, kuna seal on 30kraadise koonus otsaga polt, siis pidi ühe katkise otsaga tsentripuuri toorikuks võtma ja ümber teritama mis oli asja juures kõige ajamahukam. Vanad lindid jätan alles, ehk õnnestub kuskilt lindi materjali saada ning saab ise taastada, kuna poes pakutavatele pikka iga ei ennusta.
-e-
Ahjaa muidugi see asi on ka uute lintidega, et neid peab relakaga veidi töötlema eelnevalt, fotol keskmise vahe erinevus näha.