05-08-2019, 22:44 PM
Täitsa põnev lugemine.
Seda tasakaalustamise asja olen ise niipalju katsetanud ainult siis vanatüübi T-16 mootori peal(mark D-16)... eks seal asi samamoodi,kuigi on ikkagi erinev. Näiteks rihmaseibil endal on selline kuju,et paistab välja nagu tasakaalustus raskus.... Sai sinna rihmaseibi külge aretatud õlipumba ajam. Peale mõningast töötamist järsku avastasin,et traktor rappub nagu rohkem. Sai siis silma järgi pandud vastaspoolde raskust. Asi täitsa toimis. Aga muidugist kuskil pingis tasakaalustamise vastu ei saa ükski silma järgi tehtav asi.
Raamatus on näiteks märgitud et:
Samuti nagu väntvõlli rihmaratas nii on ka hooratas väntmehhanismi detailide liikumisel tekkivate inertsjõududest põhjustatud momentide tasakaalustamiseks. Selleks on hoorattal samuti juurdevalatud vastukaal. Hooratas on staatiliselt tasakaalustatud,kusjuures disbalanss peab olema 7300+-30gr.
Vaat ma ei mõista kosta kuidas on lugu D-21 osadega ja kuidas kõige targemalt seda kompotti tasakaalustada. Ilmselt kes sellega igapäevaselt tegeleb,teab kõige rohkem.
Seda tasakaalustamise asja olen ise niipalju katsetanud ainult siis vanatüübi T-16 mootori peal(mark D-16)... eks seal asi samamoodi,kuigi on ikkagi erinev. Näiteks rihmaseibil endal on selline kuju,et paistab välja nagu tasakaalustus raskus.... Sai sinna rihmaseibi külge aretatud õlipumba ajam. Peale mõningast töötamist järsku avastasin,et traktor rappub nagu rohkem. Sai siis silma järgi pandud vastaspoolde raskust. Asi täitsa toimis. Aga muidugist kuskil pingis tasakaalustamise vastu ei saa ükski silma järgi tehtav asi.
Raamatus on näiteks märgitud et:
Samuti nagu väntvõlli rihmaratas nii on ka hooratas väntmehhanismi detailide liikumisel tekkivate inertsjõududest põhjustatud momentide tasakaalustamiseks. Selleks on hoorattal samuti juurdevalatud vastukaal. Hooratas on staatiliselt tasakaalustatud,kusjuures disbalanss peab olema 7300+-30gr.
Vaat ma ei mõista kosta kuidas on lugu D-21 osadega ja kuidas kõige targemalt seda kompotti tasakaalustada. Ilmselt kes sellega igapäevaselt tegeleb,teab kõige rohkem.