23-10-2019, 19:26 PM
(23-10-2019, 11:11 AM)PlyVal64 Kirjutas:(19-10-2019, 21:00 PM)unimüts Kirjutas:(18-10-2019, 10:33 AM)Laurts Kirjutas: Iga põkafänni unistus müügis, pildid nagu sots. põllumajanduse ajakirjast
ÄÄ enam peale võta. Unistusest on asi ikka väga kaugel.
Ega lõvišokolaadi söömine pole ju kuritegu. See on nagu seksiliiniga - küsida võib kõike! Aga sellisest pakkumisest saab juba aru, kus realistliku turusituatsiooni järgi oleks hinnad 700+1300+2000 töökorras kabeda "Põka" eest. Ja eks see viimane lause ütleb kõik tegelikust nõukaasjade sisust: vahetada töökorras hiinlase vastu
Need on erinevad võrdlused. Ühel juhul on tegu nn krooniaegse masinaga. Teisel juhul aga sügava nõukaaegse masinaga. Samamoodi võiks võrrelda gaz 51 ja gaz 53 /3307 masinat, või siis mtz 52 ja mtz 82.1 masinaid. Olgugi, et t25 masina puhul on tegu üldjoontes sama masinaga, siis ostjate puhul jookseb VÄGA KORRALIKU MASINA puhul joon just Nõukaaja/Eesti aja vahel. (hinnaerinevus on siis kahekordne enamjaolt)
Ja ära arva kunagi, et "õiglane" turuhind on määravaks ka müümisel. Häid - tõsiselt häid- masinaid on vähe ja nende eest makstakse ka korralikult. See et sina hindad 700le eurile t25 väärtust on sinu teema. Samaaegselt palun too mulle 10tk kabiiniga masinaid sellise hinnaga. Samamoodi võime tuua võrdluseks, et väikse kabiiniga mtzi eest ei pakuta üle 3000euri, kuid akvaariumkabiiniga masina hinnad alles algavad sellest hinnast - olgu nad nii raiped kui tahes.
(23-10-2019, 13:47 PM)tonis278 Kirjutas:(23-10-2019, 11:11 AM)PlyVal64 Kirjutas: Ja eks see viimane lause ütleb kõik tegelikust nõukaasjade sisust: vahetada töökorras hiinlase vastu
Pigem kipub ikka nii olema, et lauset tuleks tõlgendada "vahetada TÖÖKORRAS hiinlase vastu". Ma saaks aru, et japsidel räägime töökindlusest, hiinakad on küll uued aga nii disanivigu kui ka töökindlust kipub erinevate kuulujuttude põhjal nappima. Aastaarv on uuem aga hiinlaste metall, disainilahendused ja elektroonika tunduvad olema säästureziimil tehtud. Vähemalt need, mida siia imporditakse.
Eks vene raud ole jah amortiseerunud ja uute juppide kvaliteet pole enam see aga mõte ongi ju hobikorras asjad korda ajada. Aga siis ma ei saa enam aru, miks üks nuhtlus teise vastu vahetada, võiks siis juba japsi või lääne pilli poole vaadata.
Keegi siin foorumis ütles iilusti. Vene originaal osade tootmisliinid on amortiseerunud ja seetõttu asjad mõõtudest täielikult väljas. Samaaegselt tänapäeva toodangu tootmisliinid on ideaalilähedased, kuid et konkurensis püsida on tootmismaterjal puhta p.a.s.k.
Kogu mu sõnavõtt on teemal, et väga heas korras masinad on ülimalt hinnas. Ronte ei taha keegi. Samaaegselt nõukogude inimesed on vanaks saanud ja nad ei suuda enam vanas eas tehnikat remontida - paljuski on süüdi ka vähene kasutamine ning liiga suur tehnikapark. Perekonna noorematel inimestel jällegi pole kannatust ja tahtmist nii vana p.a.s.a.g.a tegeleda.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.