23-02-2020, 16:56 PM
(22-02-2020, 16:19 PM)unimüts Kirjutas:Aitäh vastuse eest.(04-02-2020, 15:19 PM)Laurts Kirjutas: Kabiinipatjadega on varuosa saadavuse kohapealt suht nutune, Põllumehekaubamajast öeldi et kahe kõrvaga uuematüübi patja on nendelt ka varem küsitud aga saada ei ole ega tule.
(29-01-2020, 08:52 AM)pen.skar Kirjutas: Silma järgi Dt 75 klassi kardaanimuhvist peaks saama lõigata 4 patja. Aga kavalam kaubamaja patjadele ümber teha- on uusi vajadusel võtta.
Mis kardaanimuhvist muidu täpsemalt jutt käib?
Kaubamaja patjadele ümbertegemine tundub ka päris suur üritus - tagumistel patjadel oleks sellisel juhul vaja vahetada käise peal olevad kandurid ja esimestel patjadel pääseb ehk sidurikojapealse ristitala avade tuunimisega. Muidu siin kirjutatakse et vanemal malli patjadeks saab kasutada Niva mootoripatja..
Miks sa originaali taga ajad ümberehituse jaoks. Suvaline padi, mida kaubanduses saada on ja mille mõõtmed enam vähem klapivad on sobivad. Sinu ainukene teema on, et vahemaad sidurikoja ja poritiibadel jääks sama. Tagant samamoodi vahemaa paika ja ülejäänu on juba rauatöö ja modifitseerilmine.
Ise teeks ette nende kahe m12 augu külge karbi kuhu sisse käib padi. Peale tuleb akukast otse. Vahemaa paika näiteks paneks karpi 10 ja 5mm paksuseid plaate. akukasti pealtpoolt pannakse ka mingi õhem padi vastu. Kogu kupatusele suur auk läbi ja polt läbi ning ongi olemas. Kui originaal asi välja näeb ei oma ju enam tähtsust, kuna sa nagunii viid asja originaalist kaugemale. Samaaegselt jätaks ise võimaluse varuosade saadavuse korral tulevikus pöörduda originaallahenduse juurde tagasi.
(22-02-2020, 16:01 PM)Mägi Kirjutas: Tere!
Tekkis küsimus vanatüübi T25(Harkov) kohta. Nimelt lõppülekande poolteljel, mille külge ratas kinnitub murdus splint ja mutter pääses lahti. Poolteljel nüüd vint maas. Vahetan nüüd siis pooltelje ja koonuslaagrid välja. Lammutamisel ühtegi SK-tihendit ei leidnud. Kataloog nagu näitab et peaks olema. Ōli oli reduktoris muidu alles. Kas need poolteljed, mis kaubanduses saada on, sobivad ikka ka Harkovi masinale? Veel sooviks teada, millised jõuga peaks seda pooltelje kroonmutrit kinni keerama. Kas see pingutab ka laagreid?
Lõppülekande pooltelg = ratta telg. Sellel keere maas.
Hüdropaagi pool pole sk tihendit seal on kaane all papitihend originaalis teisel pool on tihend korpuse kaane sees. Selle jätsid sa ratta telje külge eemaldamisel.
Kas tänapäeva omad istuvad. - Jah istuvad - palju vaeva kuigi. Helista parem Elva lammutajale tal originaal harkovi masinaid palju juppeks 52-7853üheksa
Arvan, et võtan ikka riski pigem tänapaevase uue varuosaga. Võru VK Traktorikaubad on mulle ka suhteliselt lähedal. Kas kuskil internetis Harkovi tehase tagasilla lõppülekande joonist on? Huvitab hüdropaagi poolse laagrikorpuse o-ring tihendi mõõt ja kas seda üldse saada on. Lisaks ratta poolse laagri kaane vahelt tulid mingid väikesed katkised vedrud välja. Mis nende ülesanne on?