23-02-2020, 22:39 PM
Meli666 jõudis küll juba ette, niikaua, kui ma pilti "joonistasin", aga postitan ikka, nii, igaks juhuks.
Nagu eespool öeldi, ei ole algsel Harkovi T-25-el rattavõlli simmereid. On rattavõllil libiseib 5, mis on võllile tihendatud kummirõngaga 6. Libiseibi 5 vastu hõõrdub libiseib 9. Pinnad on lihvitud ja tsementeeritud, aga ajahammas kulutab nad lõpuks ikkagi kõveraks ja koonusesse. Libiseib 9 on tihendatud korpusega kummist membraaniga 4. See puretakse ajahammastega samuti auguliseks. Neid kahte seibi surutakse omavahel kokku ca 6 mm pikkade (vist, enam ei mäleta täpselt?) vedrudega, millede arv oli ehk 6? + juhttiftid. Ühtegi tolle ajastu juppi poest enam ei leia. Muideks, esirummus on täpselt sama süsteem. Selle kaasajastamisest on mul siin foorumis pildiseeria.
Nagu eespool öeldi, ei ole algsel Harkovi T-25-el rattavõlli simmereid. On rattavõllil libiseib 5, mis on võllile tihendatud kummirõngaga 6. Libiseibi 5 vastu hõõrdub libiseib 9. Pinnad on lihvitud ja tsementeeritud, aga ajahammas kulutab nad lõpuks ikkagi kõveraks ja koonusesse. Libiseib 9 on tihendatud korpusega kummist membraaniga 4. See puretakse ajahammastega samuti auguliseks. Neid kahte seibi surutakse omavahel kokku ca 6 mm pikkade (vist, enam ei mäleta täpselt?) vedrudega, millede arv oli ehk 6? + juhttiftid. Ühtegi tolle ajastu juppi poest enam ei leia. Muideks, esirummus on täpselt sama süsteem. Selle kaasajastamisest on mul siin foorumis pildiseeria.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.