Küsimused t-25A-1 kohta

On keegi 9-16 vene haagiserehvi T-25 esiveljele paigaldanud? Kuidas tulemus jääb, porilauad vist jäävad ka ette.
Vasta

(03-04-2020, 20:25 PM)meli666 Kirjutas:  On keegi 9-16 vene haagiserehvi T-25 esiveljele paigaldanud? Kuidas tulemus jääb, porilauad vist jäävad ka ette.

Ise pole paigaldanud. Venelaste foorumis on paigaldatud.  Tulemus on AV kuju hoidev nikerdis. Probleemid on selles, et velg on nõrk. Tuleks kasutada niva/jenissei tagumist ühest tükist käivat velge.  Sisu välja lõigata ja uus plaat teha.
Endal jäi see tegemata, kuna leidsin, et originaal käib ka kuidagi.  Õigemini ei leidnud inimest kes teeks veljele uue sisu lehtmetallist.


Ära taha kasutada seda ja-324 rehvi vaid kasuta seda zik-zak mustriga rehvi (sama kiri mis on 15,5x18" rehvil) kuid on olemas ka 9x16" variant.
Paljud kasutavad üldse seda 10x15,3 ratta kombot. See toimib mõõtudelt paremini ja mahub porika alla.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

Seda ma kartsin, et lihtsalt head nahka ei saa. Velje tugevuse pärast väga ei põe. Aga laiused jah omajagu erinevad velgedel ja 25-e veljele 9-16 rehv jääb ilmselt kipakas.
Kui juba sisusid ringi tegema hakata, siis ilmselt vaataks juba 12-16 rehvi poole. Neid kahte erinevat mudelit. Üks selline nelikant kujuga.
         

Teine ümarikum.
         

Viimane oleks mõtekam ehk rooli keeramise kergsuse säilitamise osas. 
Tuleb ka vaadata, kuidas rooli väljapööramisel lõppu rataste äramahtumisega lood on. Poritiibadest tuleb ka loobuda.
Vasta

Aga kuhu plaan minna nii laia rehviga, on mingeid raskestiläbitavaid kohti silmapiiril?
 Kui nii kange isu on neid alla panna siis otsi lehtmetalli. Lõika velje pooleks  ja keevita veljele riba vahele. Tagumisteks ratasteks paned SK-4 rattad ja masin näeb päris pro välja. Ülevaatusele muidugi sellises seades asja pole aga….?
Aga kui on vaja laia ratast kindlasti ette ja päevakorda jääb ka visual-esteetiline pool siis on paras sinna alla lükata E tagumised rattad. Need pisut madalamad aga on palju kenamad silmale vaadata.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(04-04-2020, 08:20 AM)Daff Kirjutas:  Aga kuhu plaan minna nii laia rehviga, on mingeid raskestiläbitavaid kohti silmapiiril?
...Tagumisteks ratasteks paned SK-4 rattad ja masin näeb päris pro välja. 
 
Tagumised rattad juba tehtud SK-4 omade peale:
https://forum.automoto.ee/showthread.php...#pid331968
Metsa on suht mädade kohtade peal ka ja esiots kipub ka läbi vajuma, raskuste plokk ka ninal:
https://forum.automoto.ee/showthread.php...#pid476971
Vasta

Tere,

Reguleerisin vana tüübi T-25 siduripedaali vabakäiku.  Vabakäik oli liialt suur ja sidur lahutas väga põhjast.  Vabakäik sai nüüd hea, aga tekkis üks küsimus. Mis ülesanne on roolisamba kinnitusest paremal pedaalide juures asuval vaiksel nelja poldiga kaanega "karbil". Sellest jookseb läbi võll, mis liigub koos siduri pedaaliga.
Vasta

(03-04-2020, 22:20 PM)meli666 Kirjutas:  Seda ma kartsin, et lihtsalt head nahka ei saa. Velje tugevuse pärast väga ei põe. Aga laiused jah omajagu erinevad velgedel ja 25-e veljele 9-16 rehv jääb ilmselt kipakas.
Kui juba sisusid ringi tegema hakata, siis ilmselt vaataks juba 12-16 rehvi poole. Neid kahte erinevat mudelit. Üks selline nelikant kujuga.
 

Teine ümarikum.
 

Viimane oleks mõtekam ehk rooli keeramise kergsuse säilitamise osas. 
Tuleb ka vaadata, kuidas rooli väljapööramisel lõppu rataste äramahtumisega lood on. Poritiibadest tuleb ka loobuda.


Reaalselt jõuad sa lõpuks samasse punkti kuhu mina jõudsin. Ehk teisisõnu puudulik esivedu on selle masina nuhtluseks. Kõige parem on lõpuks  ikkagi originaal konditsioonis originaal ratastega. Mina isegi läksin lõpuks seda teed, et kasutan ainult 9,5x32" rehve. 11,2x28 ja 12,4x28 praakisin välja, kuna nende velg on 4 poldiga kinnituv kilbi külge. Juba 6ga krõmpsutab velge. Ja uusi 8 poldiga ei ole tahtnud ka osta.
Igal juhul kui tõesti soov on suur siis soovitan pigem kaeda ikkagi 10"x15,5" rataste osas. Neid alatihti on ka müügis. Kõrguselt samad, mis on originaalid 6.00x16

(08-04-2020, 20:31 PM)Mägi Kirjutas:  Tere,

Reguleerisin vana tüübi T-25 siduripedaali vabakäiku.  Vabakäik oli liialt suur ja sidur lahutas väga põhjast.  Vabakäik sai nüüd hea, aga tekkis üks küsimus. Mis ülesanne on roolisamba kinnitusest paremal pedaalide juures asuval vaiksel nelja poldiga kaanega "karbil". Sellest jookseb läbi võll, mis liigub koos siduri pedaaliga.


See karp on käigufikseerija. Selle töökorras oleku puhul ei õnnestu sul käiku välja saada suvalist käigukangi 3st liigutades. Teisisõnu töö tegemise ajal käik püsib sees.
Enamikul masinatel on see karp kuigi kinni mädanend ja sisemine võll ei liigu enam.  Uuematel mudelitel on see karp seetõttu kolinud käigukasti sisse, kus toimub ka otsene õlitus.
Samas kui see karp töötab, siis on võimalik ka lohaka käitumise korral nö vabakäik sisse panna. (paljud kutsuvad ka seda olekut 2 käiku korraga sees)  Sel juhul ei tõuse ka siduripedaal vajamineva kõrguseni. (käivitades sidur libiseb)

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

Kahvlivõllide fiksaatorkarp? Lukustab kahvlite võllid kui siduripedaal pole alla vajutatud.

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta

25 oli esiraskused tehasepoolt täitsa olemas. enda omal on siiani raskused ees ja need tõsteti toru otsa ja iga raskus kaalus mälujärgi 30kg ja kokku käis neid ette vasakule 3tk ja paremale 3tk seega 180 kg.
Vasta

põka siduri regull,vaja peale keerata (kuna poolest päevast hakkas ragistama käiguvahetus)varras mis pedaalist alla kahvlivõllile läheb sealt keerasin ca 5 viimast mm peale ja rohkem keerata ei saa keere otsas ja kahvli sees takistab varras tifti sisse minemist juba,aga vaja oleks veel natsa.varda otsas kahvli tagant kontra mutter eemaldada ja varras lühemaks siis saab veel peale keerata,aga see on retsimine.on keegi varem kokku puutunud sama teemaga või paremaid ideid?

eile käisin kalmistul ja vaatasin huvi pärast kaua äi juba läinud on ja 9 aastat juba põkaomanik olnud.
Vasta

(11-04-2020, 18:30 PM)muska71 Kirjutas:  põka siduri regull,vaja peale keerata (kuna poolest päevast hakkas ragistama käiguvahetus)varras mis pedaalist alla kahvlivõllile läheb sealt keerasin ca 5 viimast mm peale ja rohkem keerata ei saa keere otsas ja kahvli sees takistab varras tifti sisse minemist juba,aga vaja oleks veel natsa.varda otsas kahvli tagant kontra mutter eemaldada ja varras lühemaks siis saab veel peale keerata,aga see on retsimine.on keegi varem kokku puutunud sama teemaga või paremaid ideid?

eile käisin kalmistul ja vaatasin huvi pärast kaua äi juba läinud on ja 9 aastat juba põkaomanik olnud.
Ma soovitaks luuk maha võtta ja käppadest reguleerida kui pole just kasti korpust pikemaks venitanud.
Vasta

(11-04-2020, 19:43 PM)2715 Kirjutas:  
(11-04-2020, 18:30 PM)muska71 Kirjutas:  põka siduri regull,vaja peale keerata (kuna poolest päevast hakkas ragistama käiguvahetus)varras mis pedaalist alla kahvlivõllile läheb sealt keerasin ca 5 viimast mm peale ja rohkem keerata ei saa keere otsas ja kahvli sees takistab varras tifti sisse minemist juba,aga vaja oleks veel natsa.varda otsas kahvli tagant kontra mutter eemaldada ja varras lühemaks siis saab veel peale keerata,aga see on retsimine.on keegi varem kokku puutunud sama teemaga või paremaid ideid?

eile käisin kalmistul ja vaatasin huvi pärast kaua äi juba läinud on ja 9 aastat juba põkaomanik olnud.
Ma soovitaks luuk maha võtta ja käppadest reguleerida kui pole just kasti korpust pikemaks venitanud.
kasti korpus pikemaks seda peaks ju näha olema ja kui nüüd veel meenutada siis olen varemgi varrast regullinud.luuk maas ja enne varda regullimist vaatasin mis seis on survelaagri ja käppade vahel ja ruumi jagus.
Vasta

(11-04-2020, 19:51 PM)muska71 Kirjutas:  
(11-04-2020, 19:43 PM)2715 Kirjutas:  
(11-04-2020, 18:30 PM)muska71 Kirjutas:  põka siduri regull,vaja peale keerata (kuna poolest päevast hakkas ragistama käiguvahetus)varras mis pedaalist alla kahvlivõllile läheb sealt keerasin ca 5 viimast mm peale ja rohkem keerata ei saa keere otsas ja kahvli sees takistab varras tifti sisse minemist juba,aga vaja oleks veel natsa.varda otsas kahvli tagant kontra mutter eemaldada ja varras lühemaks siis saab veel peale keerata,aga see on retsimine.on keegi varem kokku puutunud sama teemaga või paremaid ideid?

eile käisin kalmistul ja vaatasin huvi pärast kaua äi juba läinud on ja 9 aastat juba põkaomanik olnud.
Ma soovitaks luuk maha võtta ja käppadest reguleerida kui pole just kasti korpust pikemaks venitanud.
kasti korpus pikemaks seda peaks ju näha olema ja kui nüüd veel meenutada siis olen varemgi varrast regullinud.luuk maas ja enne varda regullimist vaatasin mis seis on survelaagri ja käppade vahel ja ruumi jagus.
Enda T25 -l sai pikale vardale v- p keermega tõmmits pandud, ei pea enam otsa tihvti eemaldama.
Vasta

(11-04-2020, 19:51 PM)muska71 Kirjutas:  ...
ja enne varda regullimist vaatasin mis seis on survelaagri ja käppade vahel ja ruumi jagus.

Seda ruumi ei peaks üle 2 mm olema.
Vasta

(11-04-2020, 19:57 PM)ants Kirjutas:  
(11-04-2020, 18:30 PM)muska71 Kirjutas:  põka siduri regull,vaja peale keerata (kuna poolest päevast hakkas ragistama käiguvahetus)varras mis pedaalist alla kahvlivõllile läheb sealt keerasin ca 5 viimast mm peale ja rohkem keerata ei saa keere otsas ja kahvli sees takistab varras tifti sisse minemist juba,aga vaja oleks veel natsa.varda otsas kahvli tagant kontra mutter eemaldada ja varras lühemaks siis saab veel peale keerata,aga see on retsimine.on keegi varem kokku puutunud sama teemaga või paremaid ideid?



Enda T25 -l sai pikale vardale v- p keermega tõmmits pandud, ei pea enam otsa tihvti eemaldama.
vot see tundub küll hetkel parim idee olema.käpa poltide pikkust luugist väga nigel täpselt regullida,kunagi kui pill pooleks siis väib ära regullida küll,aga hetkel hakkan tõmmitsat vaatama.
Vasta

   

Kas originaalis käib ka käise ja kannu vahele korgist tihend, poes vähemasti selliseid hetkel müüakse?
Kas pidurilindi pingutusmehhanism ja võllide mäng ongi mõeldud kuivalt töötama, terasest pedaalivõll kulutab kannude avad ära siis lähevad uued kannud külge ja kogu lugu?

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta

Originaalis on papist tihend. Veekindlat määret võiks sinna näpuga ikka tõmmata koostamisel.
Vasta

Soovin tellida PMkaubamajast T25-le uut hüdrosilindrit(Hydrosila C-75/110). Tekkis küsimus, mis keermega stutserid sinna lähevad?  Kas M20x1,5 - M20x1,5?
Vasta

Tahaks hoiatada, et Pm kaubamajast 55 euroseid plokikaasi ei tasu osta.
Eile maadlesin nendega sest klapid ei pidanud niigipalju et käima oleks saanud.
Proovisin, et pastaga lihvin kiirelt ära ja mure kaelast, kuid oli ikka palju kõver ja freesiga kallale minnes mul suur üllatus, et frees libiseb tööpinnal ja pesa nii kõva et peab käiaga tegema, kuid ei olnud.
Pesa käis hoopis kaanes ringi ja pealegi klapipuksid olid ka nii lõdvalt sees et need oleks ka alla kukkunud.
Klapivedrud aga nii pehmed et näpuvahel venitad pikemaks ja surud kokku.
Peale kokkusurumist aga klapp on hästi napilt vastu pesa ja põhimõtteliselt sisselaskele poleks nookurit vajagi vaid hõrendus imeks selle lahti.
Pihustiava keermest on optimistlikult vaadates pool keerme kõrgust ja eelsüüteküünla pesa on liiga sügav lastud, ehk küünlal saab enne keere otsa kui koonus ta ära tihendab.
Vasta

Kas kollektorid oleks külge läinud või jäi sinna kas 10mm või 20mm vahet vahele kaane ja kollektori vahel (olukorras, kus tihend on juba vahel).
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne