18-05-2020, 15:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-05-2020, 15:44 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Paagi ava võib labaselt umbes olla. Samuti võib mõni kaigas vms ratta vahelt läbi käies toru lapikuks lüüa. Või on pumba sissevoolule mingi jura ette ujunud - seal on ju ka järsk pööre.
Ehk imiliinist seda viga tuleb otsida kõigepealt.
Vaakumiprobleem on võimalik, aga väheusutav rippsüsteemi kahepoolse silindri kasutamisel. Kui oleks ühepoolne, mis töötmaisel paagist oluliselt õli ära võtab, siis oleks küll võimalik.
Selle saab ju välistada korki avades.
Liigpaksu õli viga ma ei usu praegustel temperatuuridel enam. Küll võib paagipõhjas miskine klimp ujuda, mis oskab end ajuti imiava ette sokutada.
Ehk imiliinist seda viga tuleb otsida kõigepealt.
Vaakumiprobleem on võimalik, aga väheusutav rippsüsteemi kahepoolse silindri kasutamisel. Kui oleks ühepoolne, mis töötmaisel paagist oluliselt õli ära võtab, siis oleks küll võimalik.
Selle saab ju välistada korki avades.
Liigpaksu õli viga ma ei usu praegustel temperatuuridel enam. Küll võib paagipõhjas miskine klimp ujuda, mis oskab end ajuti imiava ette sokutada.