16-09-2020, 22:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-09-2020, 22:43 PM ja muutjaks oli meli666.)
Sattus ette üks T-25A, millele tehtud sidurivahetus. Natuke üle aasta ja 17 töötunni järel seis selline. Survelaager kinni jooksnud ja käpad ka läinud.
Remondimees väidab, et siduriketta kulumisel käpa ja survelaagri vahe ära kadunud ja pidevast laagri kaasajooksmisest see kinni jäänud. Iseenesest see väide pole ju vale, et ketta kulumisel liigub käpp laagrile lähemale.
Siiski nagu inimese kraesse kogu asi keerata, et pole vahepeal survelaagri ja käppade vahet kontrollinud...
Olen ise ka mõned korrad põkatsi sidureid vahetanud oma masinatel ja pole veel ühelgi pidanud vahepeal käppasid siduriketta kulumise tõttu survelaagrist kaugemale reguleerima.
Ühesõnaga, keegi peab ju süüdi olema, aga kas just see, kes väidetavalt vahepeal pole seda kaugust kontrollinud. Mis arvate?
Ise arvan, et kas algusest peale on vale reguleerimise tõttu kaasa jooksnud laager või on see lihtsalt praak. Paraku see ei ole aga remondimehe jaoks soodne olukord ja kes see siis lõpuks uuesti tegemise maksab.
Remondimees väidab, et siduriketta kulumisel käpa ja survelaagri vahe ära kadunud ja pidevast laagri kaasajooksmisest see kinni jäänud. Iseenesest see väide pole ju vale, et ketta kulumisel liigub käpp laagrile lähemale.
Siiski nagu inimese kraesse kogu asi keerata, et pole vahepeal survelaagri ja käppade vahet kontrollinud...
Olen ise ka mõned korrad põkatsi sidureid vahetanud oma masinatel ja pole veel ühelgi pidanud vahepeal käppasid siduriketta kulumise tõttu survelaagrist kaugemale reguleerima.
Ühesõnaga, keegi peab ju süüdi olema, aga kas just see, kes väidetavalt vahepeal pole seda kaugust kontrollinud. Mis arvate?
Ise arvan, et kas algusest peale on vale reguleerimise tõttu kaasa jooksnud laager või on see lihtsalt praak. Paraku see ei ole aga remondimehe jaoks soodne olukord ja kes see siis lõpuks uuesti tegemise maksab.