07-11-2020, 19:42 PM
(09-08-2019, 09:00 AM)Daff Kirjutas: Nii, nüüd siis mul põka töötanud vahetatava filtriga 4 tundi. Kui enne paigaldamist oli õlil visuaalne väljanägemine kuidagi tuhm ning kahvatu ja varda peal jättis mulje nagu viljalihaga mahl, et polnud läbipaistev siis nüüd on tulnud õlile läige ja varras kumab läbi õlist. Silma järgi jääb mulje, et asi töötab.
Sügisepoole huvipärast vahetan filtri ära ja saen vana pooleks. Vaatab mis sinna kinni on jäänud.
Õlirõhk selle filtriga ja Kamazi õliga igatahes laes. Õli temperatuuri juures ca 80-90 kraadi on rõhk 900 pöörde juure nõks üle 4ati.
Huvi pärast niitsin purustajaga kaks tundi kui õues oli 28 kraadi. Elas üle kenasti selle kuuma. Mootorile on paigaldatud uuema 40 ventikas, see aitab hoida temperatuuri madalama.
Igatahes mina loen "moderniseerimise" kordaläinuks.
Kuidas siis moderniseeritud põkatsi tervislik elukäik kulgeb?
Põlvas Perikos jäi silma malmist Ukraina õlifiltri süsteem:
https://www.periko.ee/et/a/olifiltri-kor...20-1407501
Plaan omale ka paigaldada. Täisgaasiga hagu andes pikemalt ja kohe seisates kuuleb tsentrifuugi häält. Tööd paraku sellised lühiajalised plöta plöta ja tsentrifuug eriti ei toimeta.