15-01-2021, 17:47 PM
(15-01-2021, 16:00 PM)meeterkeere Kirjutas: Sai uuema otsa põkaga tagakühvli abil paar tundi lund tõugatud, kõik toimis nii nagu peab, aga töö lõppedes ei vajunud kühvel enam ujuvasendis ise alla. Oskab keegi nõu anda millest alustada, et viga likvideerida? Päris klaaskuulist ennustamist ei palu, aga ehk keegi sarnase probleemiga kunagi vaevelnud ja oskab suunata.
Oli mul umbes sama jama. Silinder (vana tüüp) mis oli nagu kohvi muidu otsustas ujuvasendis ise mitte alla vajuda. Oli mingi kamm kolvi ja tihenditega. Kui laiali tõmbasin oli terve laud juppe täis. Mis seal täpselt toimus ei hakanud juurdlema. Panin uuetüübi tihendid sisse ja toimib. UUe tüübi tihendid muideks ei sobi hästi vanale tüübile. Sai kuidagi kokku venitatud ajutiselt aga juba paar aastat on ajutine vastu pidanud.
Ja veel oleks küsimus Laurtsi tehtud muhvi klambrite kohta. NB! Ise pole suurem asi rauatöö mees sellepärast võib küsimus olla naljakas.
Kas nii pikk keere seal vastuse sees on võimeline korralikult asja kinni hoidma.
Küsin sellepärast, et kunagi tegin ZIL-i kammitsatele pikad mutrid, et hästi kinni püsiksid. Automehhaaniku käest sain pizdulei kätte ja saadeti kanali peale mutreid vahetama. Treial siis rääkis, et jah, selline pikk keere tugeva pingutamise korral hakkab takistama ja asi ei pruugigi nii tugevalt kinni saada kui tundub. Oli mingi valem isegi. Umbes, et mitte üle 1 1/2 poldi läbimõõdust ei tohi keere olla???
Aquila captas non muscas.