28-03-2021, 12:27 PM
(27-03-2021, 21:25 PM)meli666 Kirjutas:(27-03-2021, 20:44 PM)Sm.Samajev Kirjutas: Kui lehitseda ajalehe kuulutusi, siis on päris hulga Harkovi ja Vladimiri tehase T-25 müüki paisatud. Huvitav,millest see tuleneb,nii moodi ületab varsti pakkumine nõudluse? Paari kuulutust lehitsedes ja lähemalt uurides, tekkis mulje,et ainus viis sealt uut traktorit saada on saata olemasolev vaid läbi sulatusahju.
Iga kevad ju põkatsite müük kuulutuseportaalides natuke kasvab. Ilmselt on rohkem nõudlust ka ja saadav raha suurem.
Paljud on ikka "magusa osa" ära töötanud, aga hind 2500.- ja peale. Ilmselt loodetakse koroona kaasabil head hinda saada, sest rahvas ju paljuski maale tihedamini käimas ja abilist ikka vaja.
Korralik maksab seal 5000.- ligi. Selles valguses aga on mõtekam juba uue hiinlase suunas vaadata. Esivedu, roolivõim jne tõstavad traktori ikka traktori tasemele.
Näiteks on kokkupuuteid olnud Dong Fengiga. Näpuga võib näidata, et fui hiinlane. Aga täitsa töötab ja kestab väiketalus.
Miks sa sitta (loe hiinlast) endale kaela tahad. Arvesta sellega, et t25 hind uuena oli siin 10a tagasi 12tuh. Hiinlase pasal aga 5tuh. See sama võrdlus nagu Datsial ja MB. Mõlemil 4 ratast all, kuid hinnavahe 10kordne. Kas siis üks on ka teisest parem on küsitav.
Hind on tegelt kvaliteedi ja kvantiteedi suhe. JA siin on hiinlane kindlalt allajääja. T25 remondib iga külamees ise ära. Hiinlast kaevad nad nagu surnud lammast.
(27-03-2021, 22:49 PM)Sm.Samajev Kirjutas: Arvan,et kodanik Gruppen ja Meli on ilmselt mõlemad tõele lähedal. Minu jaoks on natuke arusaamatu olnud nende "põkaliste" hinnad.
Kahtlen natuke,et need linna inimesed,kes maale kolima hakkavad neid "põkalisi" soovivad. Vähemalt need,kellega on olnud kokkupuudet ei plaani ühtegi eelmise riigikorra masinat soetada. Pigem hakkavad need jääma tõsiste entusiastide pärusmaaks. Võibolla ongi praegu õige aeg veel ära müüa enne kui hind põhja kukub.
Kuskile peab ju hinna panema. Teisalt 2,5k on reaalselt heal juhul 2,5 kuu palk. Polegi teist nagu palju küsitud. Siin aga point selles, et masinad on vanad ja tahavad teist samapalju remonti juurde saada.
(28-03-2021, 01:54 AM)Mahno Kirjutas: Ja kui uus hiinlane jääb kalliks-tarbetuks või suureks, siis on veel rohkem ja vähem kasutatud jaapanlased. Kui ise ei lõhu siis kestavad väga kenasti. Hinnajärk üsna samasse auku t25-ga.
Ilmselt need, kes on valmis 4-5k t25 peale kulutama, on nõus leppima puudujääkidega, lohutusega, et see-eest on vene traktori varuosa odav ja kättesaadav. Selle varuosa kvaliteedi kohta võib igaüks kõrvalteemades ise arvamust kujundada.
PS kuna hetkel on kuuldavasti jaapani poolel konteineritega pahasti ja transpordi hind laes, siis ilmselt tekib vähemalt jaanipäevani jaapani väiketraktorite saadavusega "auk".
Varuosad venelasel on sitad. Puhta pask. Seda lootust, et head saab pole. Pigem on teema, et see 4-5k maksev t25 ei vaja koheselt kapremonti. Jah viimasel ajal on palju säänikuid väljas, kes müüvad ka sitta hea hinnaga. St valima peab väga väga hoolikalt, et mitte sita otsa lennata.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.