28-03-2021, 19:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-03-2021, 19:12 PM ja muutjaks oli Mahno.)
Madalate kaheksakümnendate jaapanlane on tegelikult täpselt see, mis oleks võinud olla T25 juhul, kui teda oleks ehitatud korralikult - täismehaaniline igiliikur. Kahjuks jaapanlastel õnnestus see, mida nõukogudemaal dognat i peregnat ei õnnestunud - heast materjalist ja kvaliteetsetest detailidest korralikult koostatud traktor.
Uuem on keerulisem oma kõrgusehoidjate ja automaatikaga.
Vaatasin ka mina neid müügis olevaid t25-si - aga rapet taastada ma ei taha ja neid "müügiks kapremonditud" osta ei julge. Nii et kui kõik nüüd korda läheb, pean leppima sinist värvi selge fekaaliga
Mis daciate ja mercedeste võrdlusesse puudutab, siis kui ma peaks valima igapäevaseks sõiduks, kas võtta ligi uus dacia [hiina traktor], või 30 aastat vana mercedes [ehk siis t25, kuigi minumeelest pole t25 iialgi traktorite mercedes olnud], siis mina valiks ilmselgelt dacia. Mul on muide dacia olnud. Ääretult igav auto nii seest kui väljast ja lisaks pidamise mõttes ka - sõidad tööle ja tagasi ja mitte midagi põnevat ei juhtu. Iga nelja päeva tagant pead ainult tankima.
Uuem on keerulisem oma kõrgusehoidjate ja automaatikaga.
Vaatasin ka mina neid müügis olevaid t25-si - aga rapet taastada ma ei taha ja neid "müügiks kapremonditud" osta ei julge. Nii et kui kõik nüüd korda läheb, pean leppima sinist värvi selge fekaaliga
Mis daciate ja mercedeste võrdlusesse puudutab, siis kui ma peaks valima igapäevaseks sõiduks, kas võtta ligi uus dacia [hiina traktor], või 30 aastat vana mercedes [ehk siis t25, kuigi minumeelest pole t25 iialgi traktorite mercedes olnud], siis mina valiks ilmselgelt dacia. Mul on muide dacia olnud. Ääretult igav auto nii seest kui väljast ja lisaks pidamise mõttes ka - sõidad tööle ja tagasi ja mitte midagi põnevat ei juhtu. Iga nelja päeva tagant pead ainult tankima.