15-04-2021, 20:12 PM
(10-04-2021, 18:17 PM)muska71 Kirjutas: sai siis pisut pumpadega n......d,pildil vasakpoolne pimenuut ilmselt tehasest praagina väljunud.ei mahtunud mingi valemiga hammaka avast sisse ja tuli suts maha treida.siis taga rant jäi hammaka taha kinni ja pumba korpus vastu karterit ei läinud,rant ka maha siis tuli ka eest hammastega poolelt ca 1 cm maha krõbistada muidu ei mahtunud too junn peale mis ülekande annab tunnilugejale.küll on hea kui omal kodus päris treipink mitte õmblusmasin.
Küll om hää, kui nende pimenuutidega enam nussima ajusid ei pea kiilu peal olevad uuemad mootorid selles osas kordades etemad.
ÄÄ jumala eest tee järgmist katset, et võtad tsentrist koonusega kinni ja kaed siis treipingis viskamist. Rekord mul oli algusaastatel nii 5mm viskamist nu peaaegu täppis.
Krt ei tea kas julgen, peaks näitama, kuidas t25a mootor d120 välja näeb, kui elu aeg on vaid kamaz õli kasutatud ja sai klapikambri kaane küljest noaga oma 5mm vorstiviilu maha lõigata. (tahmakiht) Sai toodud üks lammutusest endale tagavaraks. (nuh plokk, vänt ja kaaned jäävad vana ideega)
Siinjuures vahepalana küsimus:
1) Kes Eestis võiks t25a plokikaani lihvida? Ma mõtlen kas treipingis või freesides? Samamoodi kes neid taastaks??
2) Kes väntvõlli võiks lihvida Lõuna osariikides. Tartus siiani tegijal nn kulunud kivi teadaolevalt. Nuia'sse ei tiku veel sõitma.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.