Küsimused t-25A-1 kohta

(29-03-2021, 18:40 PM)gruppen Kirjutas:  Miks see punane 40 parem on? Niipalju, kui ma nendega kokku olen puutunud on nendel kõigil tehasest vigaseid osasid, koosteprobleeme jne. Mõned rohelised on ka lähikonnas, nendega pole selliseid probleeme olnud kuigi töötundide arv ja hooldus peaks selgelt punaseid paremaks pidama. Aga see lihtsalt kommentaariks, et remonti vajavad nad kõik.


Sul selles osas õigus. Rohelised on kohati paremad. (neil ka  seisab värv paremini peal )  Lihtsalt mul karma võlg roheliste vastu. Punane nagu punane rätik pullile Big Grin

Mu enda point masinate ostmisel olnud see, et olen võtnud nn kõige uuema, mis on võimalik hankida.  Seega enamik 90ndate t40am masinaid on punased. Rohelisi ja siniseid nende seas väga vähe.
Roheliste puhul on teemaks ka põhiliselt see, et nad on nn majandi jäägid enamjaolt. Erakätesse jõudis neid vähem ning ma üritan pigem vältida rändkarikaid. Nendel ei jõua katkiseid kohti ära remontida.

Teisalt ma pedantne jobu. kõik masinad punased.
Lastehädadega olen arvestanud. Lihtsalt maru raske neile jälile saada, kuna Eestis puuduvad t40am masinate spetsid, kes neid masinaid jagavad viimse pulgani ja sellest ka teistele õpetusi andnud.  Neid tavalisi nn poldikeerajatest pole kasu.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

(29-03-2021, 19:09 PM)unimüts Kirjutas:  Lastehädadega olen arvestanud. Lihtsalt maru raske neile jälile saada, kuna Eestis puuduvad t40am masinate spetsid, kes neid masinaid jagavad viimse pulgani ja sellest ka teistele õpetusi andnud.  Neid tavalisi nn poldikeerajatest pole kasu.

Mida see spetsialist oskama peaks?
Meil siin näiteks on inimene, kes lööb selle aparaadi vändast käima...
Paljud olla kihla vedanud, et see võimatu on ja päris suuri panuseid teinud ning kaotanud.
Tal muidugi üks väheseid bensiiniga töötavaid T-40 traktoreid...
Vasta

(29-03-2021, 18:36 PM)unimüts Kirjutas:  Võsa oled sa mõelnud, et sitast ikka saia tegemine on sita sees sorkimine?  
...


Tänane sõnnik on homse väetiseks, teab taimekasvatajaWink

Muus osas - nõus. Ka sellega, kui keegi hakkabki päriselt oma vanaema põksi restaureerima. Meil on vaba maa.
Vasta

Eks meil tehakse siin sitast saia ja määritakse sellele saiale ka värsket sitta peale. Big Grin

T.
Vasta

(29-03-2021, 15:44 PM)v6sa Kirjutas:  Palun mitte valesti aru saada: kui ikka on vaid põks, siis sätidki kogu elu selle järgi. Millest polegi vabal maal üldse häda. Minu poolest võib igaüks endale soetada täpselt sellise vidina, mida ta soovib täpselt selle raha eest, mida ta maksta raatsib. Ma kiikan ka aktiivselt ringi kabiinita elusa põksilise järgi hinnaga alla 700 € (oleks hea lihtne seaduslikult kärul vedada). Aga ei paista veel.
Olin paar päeva vanemate juures ja käisin mingi hetk Vändra Grossi poest läbi ja seal jäi "autahvlil" just üks T-25A müügikuulutus silma, kuid kuigi mul läks kohe mõte sellesama teema peale, ei märganud numbrit üles kirjutada ja telefoni ka kaasas polnud- vabal ajal pole mul telefoni üsna tihti kaasas. Kuid kuna mu noorem vennas elab Vändras, ei oleks ka probleem see number saada, kui tahad, v6sa.
Vasta

Põka käivitub ja ka käib mingi aeg ja siis tuimalt vajuvad pöörded ära ja tahab välja surra ja viskab valget. Gaasi põhjas hoides välja ei sure aga vaevu tiksub ja pöördeid ülesse ei võta.
Hoides gaasi põhjas mingi aja siis hakkab ennast uuesti koguma ja saab ka pöörded ülesse ja kuidagi moodi töötab jälle aga on tunda ,et ei ole pöördesse minek enam nii erk kui oli ennem.

Voolikud, stutserid, seibid on vahetud. Sai ka uued pihustid soetatud aga pihustite vahetus midagi ei muutnud.
Vasta

Mis seisus filter? Kas käivitub kohe või tahab pikka kerimist enne, kui popsuma hakkab?

Mul oli üks, millega sai tükk aega vahekorras oldud. Lõpuks ilmnes, et meie kvaliteetne kütus koostöös surnud ****lastest tehtud tihendusmaterjaliga oli filtri kesktihendi poldi külge niimoodi kinni liiminud, et sealt kütus sisuliselt läbi ei mahtunud. Sai kiiruga tehtud pisuke lõige kummikraesse (ikka poldi poole, mitte tihenduspinnale) ja hakkas käima. Pärast vahetasin filtri teise vastu.

Ühtlasi vaata, et filtri ja setteanuma tihendid oleks kenasti pesas, terved ja tihedad. Välja need reeglina ei leki... Sad
Vasta

pöörded kukuvad ja vaevu käib siis käsipumpa pumbata?kui nii toimib siis etteandepump.enda pillil uus pump,aga no ei tööta ja korvimees müüs elektrilise voolikute vahele ja no probleemo,aitähh sulle!
Vasta

(09-04-2021, 16:54 PM)v6sa Kirjutas:  Mis seisus filter? Kas käivitub kohe või tahab pikka kerimist enne, kui popsuma hakkab?

Mul oli üks, millega sai tükk aega vahekorras oldud. Lõpuks ilmnes, et meie kvaliteetne kütus koostöös surnud ****lastest tehtud tihendusmaterjaliga oli filtri kesktihendi poldi külge niimoodi kinni liiminud, et sealt kütus sisuliselt läbi ei mahtunud. Sai kiiruga tehtud pisuke lõige kummikraesse (ikka poldi poole, mitte tihenduspinnale) ja hakkas käima. Pärast vahetasin filtri teise vastu.

Ühtlasi vaata, et filtri ja setteanuma tihendid oleks kenasti pesas, terved ja tihedad. Välja need reeglina ei leki... Sad

Filter sai eelmine aasta vahetatud koos tihenditega.
kombressiooni lükkad peale siis läheb ikka aega ,et pöörded korralikult ülesse võtab.
(09-04-2021, 18:32 PM)muska71 Kirjutas:  pöörded kukuvad ja vaevu käib siis käsipumpa pumbata?kui nii toimib siis etteandepump.enda pillil uus pump,aga no ei tööta ja korvimees müüs elektrilise voolikute vahele ja no probleemo,aitähh sulle!

Täpselt ei mäleta aga vist sai proovitud ka teise etteandepumbaga ja oli sama anomaalia aga kui ilm rahuneb siis proovin ära ,et kindel olla.
Vasta

(09-04-2021, 18:46 PM)Xtreme Kirjutas:  
(09-04-2021, 16:54 PM)v6sa Kirjutas:  Mis seisus filter? Kas käivitub kohe või tahab pikka kerimist enne, kui popsuma hakkab?

Mul oli üks, millega sai tükk aega vahekorras oldud. Lõpuks ilmnes, et meie kvaliteetne kütus koostöös surnud ****lastest tehtud tihendusmaterjaliga oli filtri kesktihendi poldi külge niimoodi kinni liiminud, et sealt kütus sisuliselt läbi ei mahtunud. Sai kiiruga tehtud pisuke lõige kummikraesse (ikka poldi poole, mitte tihenduspinnale) ja hakkas käima. Pärast vahetasin filtri teise vastu.

Ühtlasi vaata, et filtri ja setteanuma tihendid oleks kenasti pesas, terved ja tihedad. Välja need reeglina ei leki... Sad

Filter sai eelmine aasta vahetatud koos tihenditega.
kombressiooni lükkad peale siis läheb ikka aega ,et pöörded korralikult ülesse võtab.
(09-04-2021, 18:32 PM)muska71 Kirjutas:  pöörded kukuvad ja vaevu käib siis käsipumpa pumbata?kui nii toimib siis etteandepump.enda pillil uus pump,aga no ei tööta ja korvimees müüs elektrilise voolikute vahele ja no probleemo,aitähh sulle!

Täpselt ei mäleta aga vist sai proovitud ka teise etteandepumbaga ja oli sama anomaalia aga kui ilm rahuneb siis proovin ära ,et kindel olla.
kuna mul zetori ise tagastuva nupuga käsipump siis olen korduvalt sõidu ajal trepil seistes käsitsi kütet pumbates garaazi välja vedanud.org pumbaga läheb keeruliseks nii...ja elektri pump minu arvates hulga parem ja olen rahul.
Vasta

Jällegi üks lõppenud oksjon hinnaorientiiriks:
https://www.osta.ee/traktor-t-25-154193963.html
Aga, küsimus selline. Mis aastast kadus kapoti külgedelt Vladimiretsi kiri?
Vasta

(09-04-2021, 20:29 PM)meli666 Kirjutas:  Jällegi üks lõppenud oksjon hinnaorientiiriks:
https://www.osta.ee/traktor-t-25-154193963.html
Aga, küsimus selline. Mis aastast kadus kapoti külgedelt Vladimiretsi kiri?
See  Vladimiretsi kiri traktori kapotil kadus 1987-88  aasta paiku .

NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
Vasta

sai siis pisut pumpadega n......d,pildil vasakpoolne pimenuut ilmselt tehasest praagina väljunud.ei mahtunud mingi valemiga hammaka avast sisse ja tuli suts maha treida.siis taga rant jäi hammaka taha kinni ja pumba korpus vastu karterit ei läinud,rant ka maha siis tuli ka eest hammastega poolelt ca 1 cm maha krõbistada muidu ei mahtunud too junn peale mis ülekande annab tunnilugejale.küll on hea kui omal kodus päris treipink mitte õmblusmasin.


Manustatud failid Pilt (pildid)
   
Vasta

(10-04-2021, 18:17 PM)muska71 Kirjutas:  sai siis pisut pumpadega n......d,pildil vasakpoolne pimenuut ilmselt tehasest praagina väljunud.ei mahtunud mingi valemiga hammaka avast sisse ja tuli suts maha treida.siis taga rant jäi hammaka taha kinni ja pumba korpus vastu karterit ei läinud,rant ka maha siis tuli ka eest hammastega poolelt ca 1 cm maha krõbistada muidu ei mahtunud too junn peale mis ülekande annab tunnilugejale.küll on hea kui omal kodus päris treipink mitte õmblusmasin.


Küll om hää, kui nende pimenuutidega enam nussima ajusid ei pea Big Grin  kiilu peal olevad uuemad mootorid  selles osas kordades etemad.
ÄÄ jumala eest tee järgmist katset, et võtad tsentrist koonusega kinni ja kaed siis treipingis viskamist. Rekord mul oli algusaastatel nii 5mm viskamist Big Grin nu peaaegu täppis.

Krt ei tea kas julgen, peaks näitama, kuidas t25a mootor d120 välja näeb, kui elu aeg on vaid kamaz õli kasutatud ja sai klapikambri kaane küljest noaga oma 5mm vorstiviilu maha lõigata. (tahmakiht)   Sai toodud üks lammutusest endale tagavaraks. (nuh plokk, vänt ja kaaned jäävad vana ideega)


Siinjuures vahepalana küsimus:

1) Kes Eestis võiks t25a plokikaani lihvida? Ma mõtlen kas treipingis või freesides? Samamoodi kes neid taastaks??

2) Kes väntvõlli võiks lihvida Lõuna osariikides. Tartus  siiani tegijal nn kulunud kivi teadaolevalt. Nuia'sse ei tiku veel sõitma.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

(15-04-2021, 20:12 PM)unimüts Kirjutas:  Krt ei tea kas julgen, peaks näitama, kuidas t25a mootor d120 välja näeb, kui elu aeg on vaid kamaz õli kasutatud ja sai klapikambri kaane küljest noaga oma 5mm vorstiviilu maha lõigata. (tahmakiht)  

Kuidas see reklaam oligi kunagi: "ma tean seda tunnet"
Hea meelega kuulaks nõuannet, et mis aine üldse seda jama lahustaks? Igale poole ei saa ju noaga ligi.
Brakecleaner viimati ka suurt ei aidanud. Isegi kuumavee survepesur kippus hätta jääma.
Vasta

EGR Cleaner?
Vasta

Viimati sai nii asjad üsna puhtaks et kõigepealt pesu Plexuga kuni see saastakiht enam õli ei sisalda.
Siis ühe ägedama velgede puhastamise keemiaga, mis hakkab kihisema kui peale lasta ja kui ära on kihisenud läheb see saast survepesuriga maha.
Kohati tuleb menetlust korrata, kuna veljepuhastaja õlise asjaga ei reageeri ja õli tuleb saastast välja pesta asjaga mis sellega hakkama saab.
Vanasti oli seebikivi laialt käes ja see võttis ka mootoriploki edukalt puhtaks kui kange lahus teha ja pintsliga peale kanda paar korda.
Vasta

(15-04-2021, 20:54 PM)meli666 Kirjutas:  Kuidas see reklaam oligi kunagi: "ma tean seda tunnet"
Hea meelega kuulaks nõuannet, et mis aine üldse seda jama lahustaks? Igale poole ei saa ju noaga ligi.
Brakecleaner viimati ka suurt ei aidanud. Isegi kuumavee survepesur kippus hätta jääma.

Brakecleanerit läheks nii palju, et seda peaks kastiga ostma.  Kunagi sai audil mootorit tehtud samamoodi, et kast pesuvahendit ja siis oli puhas.

t25 puhul kraabid nii palju maha kui saad, ja unustad nädalaks nafta sisse likku ning siis jälle pintsliga puhastad. NB nafta sees tegutsedes tuleb 2x kummikindad kätte panna, muidu tervisehädad kiirelt tulema.  20aasta pärast muidu ei tasu imestada, kui käed julmalt värisevad ja enam sente/kopikaid ei hoia näpu vahel.  Vanematel meestel nädal kultuurkihti naftaga pesta, hakkas südame peale.

Tegelt selliste asjade jaoks oleks vaja nn pesukappi. Kus klaasi tagant saab asju pesta ning pesuvedelik saab suurelt settida. usun, et lõpuks saan oma 5liitrit pasteeti kokku Big Grin terve mootori pealt.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

Grilli puhastuse vaht selga ja kõige mustem mootor saab puhtaks.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(15-04-2021, 23:19 PM)Daff Kirjutas:  Grilli puhastuse vaht selga ja kõige mustem mootor saab puhtaks.
õige, või see kamina puhastuse vahend (klaasuste jaoks), need vist ühesuguse sisuga
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne