25-04-2021, 15:43 PM
Loen seda juttu ja jäävad mõned asjad silma, mis tekitavad rea küsimusi.
Kui rida 2 pump on tõesti nii kehv ja vilets. Sooviksin teada, mis konkreetselt nendel katki läks ja mida tehti enne kui koostöö lõpetas?
Ei välista,et meie kaubandusvõrku on ka kuskil kapitaalremonditud pumpasid müüki paisatud, nende osas on mul küll kahtkus,et nad võivad kehvad olla.Tõestamisega on märksa raskem teema. Tasuks uurida,kus täpselt need pumbad valmistatud on,pumba ettikettil peaks olema mingi info kirjas.
Muidu peaks teoorias utn-2 sisu sama olema nagu utn-4-l.
Kolmas asi, kui vaadata T-25 originaal kütusefiltrit siis seal on neid õhuvõtmise ohtlikke kohti päris palju. Lihtsam ja tunduvalt mõtekam oleks panna ühe filtri ja eelpuhastiga süsteemi peale nagu JUMZ ja T-40.
Poes müüdavad sinised plastvoolikudon üsna ühekordseks kasutamiseks, 3a pärast saad uuesti vahetada.
Kui kodanik Unimüts kurdab,et lisaõhk on sees küsiks,et mis banjosid,voolikuid ja seibe sa seal tarbid? Ma ei küsi seda selleks,et tögada aga lihtsalt uudishimu on teada veidi rohkem selle probleemi alg olemusest.
Stendimisest on ikka kasu aga tulemuse kvaliteet oleneb,kas stenditakse mehaanilise või digitaalse kellaga. Kas kütusepumba kontrollija ise on oskustega ehk teab mida teeb või tegeldakse töö simueerimisega seadme juures.
Kui rida 2 pump on tõesti nii kehv ja vilets. Sooviksin teada, mis konkreetselt nendel katki läks ja mida tehti enne kui koostöö lõpetas?
Ei välista,et meie kaubandusvõrku on ka kuskil kapitaalremonditud pumpasid müüki paisatud, nende osas on mul küll kahtkus,et nad võivad kehvad olla.Tõestamisega on märksa raskem teema. Tasuks uurida,kus täpselt need pumbad valmistatud on,pumba ettikettil peaks olema mingi info kirjas.
Muidu peaks teoorias utn-2 sisu sama olema nagu utn-4-l.
Kolmas asi, kui vaadata T-25 originaal kütusefiltrit siis seal on neid õhuvõtmise ohtlikke kohti päris palju. Lihtsam ja tunduvalt mõtekam oleks panna ühe filtri ja eelpuhastiga süsteemi peale nagu JUMZ ja T-40.
Poes müüdavad sinised plastvoolikudon üsna ühekordseks kasutamiseks, 3a pärast saad uuesti vahetada.
Kui kodanik Unimüts kurdab,et lisaõhk on sees küsiks,et mis banjosid,voolikuid ja seibe sa seal tarbid? Ma ei küsi seda selleks,et tögada aga lihtsalt uudishimu on teada veidi rohkem selle probleemi alg olemusest.
Stendimisest on ikka kasu aga tulemuse kvaliteet oleneb,kas stenditakse mehaanilise või digitaalse kellaga. Kas kütusepumba kontrollija ise on oskustega ehk teab mida teeb või tegeldakse töö simueerimisega seadme juures.