25-04-2021, 17:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-04-2021, 17:36 PM ja muutjaks oli Sm.Samajev.)
Huvitav kus neid kolhoosi aegseid pumbaremontijaid veel on? Kui enda tutvusringkonda vaata, siis kõik kolhoosiaegsed on surnud juba ammu ilma.
Aga kuskil siiski on tegiaid(kahtlen,et tegu on kolhoosnikutega), kuid ükski neist väga reklaami ei tee. Usun,et põhjus pole selles,et keegi tuleb uksetaha relvaga ähvrdama ja maha lööma. Vaid pigem taandub kogu probleem siiski sellele,et osade kvaliteet ise on kõikuv. Garantiid on remondile väga keeruline anda.
Noginski pumbaga seoses tuleb meelde üks pump,mis poes seismisega juba ära riknes. Tegu oli UTN-4ga ja üsna värske tänapäevase pumbaga.
Tõsi korpus on kõige kallim asi ja seetõttu võtab kukalt kratsima need 100eur remontitud pumba müüja, või töötas kui mahavõtsin.
Või lausa need,kes laadal kinni roostetanud pumba eest soovivad saada pool uue hinda. Aga eks kuulsuse narre ole kõikjal ja ma lihtsalt kõnnin neist tuima näoga mööda.
Ma olen kasutanud hüdraulika seibe ja alumiinium seibe. Vaskseibidega pidama saamine on võimalik aga kohati loterii. Vanu vask ja alumiin seibe ei
taaskasuta need lähevad vanaraua ämbrisse. Ma ei ole arusaanud,miks on see T-25 kütusefiltrite süsteem selline "emane" tehtud? Tundub,et insener tegi lekkimise ja õhuvõtmise sihilikult sinna sisse.
Selles osas Talupojal õigus,et üks pumpade hävitajatest on kondents,mis tekib seistes kütusepaaki. See ollus tuleb tavaliselt siis pumpa ja sealt edasi pihustiotsasid rikkuma, kui filtrid ei tööta korralikult või neid ei puhastata regulaarselt(miinimum kord aastas).
Aga kuskil siiski on tegiaid(kahtlen,et tegu on kolhoosnikutega), kuid ükski neist väga reklaami ei tee. Usun,et põhjus pole selles,et keegi tuleb uksetaha relvaga ähvrdama ja maha lööma. Vaid pigem taandub kogu probleem siiski sellele,et osade kvaliteet ise on kõikuv. Garantiid on remondile väga keeruline anda.
Noginski pumbaga seoses tuleb meelde üks pump,mis poes seismisega juba ära riknes. Tegu oli UTN-4ga ja üsna värske tänapäevase pumbaga.
Tõsi korpus on kõige kallim asi ja seetõttu võtab kukalt kratsima need 100eur remontitud pumba müüja, või töötas kui mahavõtsin.
Või lausa need,kes laadal kinni roostetanud pumba eest soovivad saada pool uue hinda. Aga eks kuulsuse narre ole kõikjal ja ma lihtsalt kõnnin neist tuima näoga mööda.
Ma olen kasutanud hüdraulika seibe ja alumiinium seibe. Vaskseibidega pidama saamine on võimalik aga kohati loterii. Vanu vask ja alumiin seibe ei
taaskasuta need lähevad vanaraua ämbrisse. Ma ei ole arusaanud,miks on see T-25 kütusefiltrite süsteem selline "emane" tehtud? Tundub,et insener tegi lekkimise ja õhuvõtmise sihilikult sinna sisse.
Selles osas Talupojal õigus,et üks pumpade hävitajatest on kondents,mis tekib seistes kütusepaaki. See ollus tuleb tavaliselt siis pumpa ja sealt edasi pihustiotsasid rikkuma, kui filtrid ei tööta korralikult või neid ei puhastata regulaarselt(miinimum kord aastas).