05-05-2021, 22:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-05-2021, 22:59 PM ja muutjaks oli unimüts.)
(05-05-2021, 21:22 PM)Laurts Kirjutas: D21-A1 mootoril on kõrgsurvespumba alumiste kinnituspoltide vahel justkui õlikanali moodi ava, pumba kinnitusflantsis sama koha peal ava pole. Vana originaaltihend oli suht paks ja selle koha pealt tehtud tihendist väljalõige et õli pääseks sealt august hammastataste poole. Käib sealt kaudu kuidagi jaotushammasrataste õlitus või võib sinna panna tavalise 0,8mm paksusega tihendi ja selle ava sulgeda?
Lõhnab venelase ülemõtlemise järgi. Peaks enda d120 mootorit uurima, (pumpa pole peal) kas ka see ava on. See, et tihendis oli ava, on normaalne, kuna tihendid on mtzi omad ja seal on d240 mootori kütusepump mootori õlitusega seotud.
See teine suure augu juuures ava on lihtsalt üleliigse õli väljavalgumise koht. Pumba poolt ju vaatab kohe simmer vastu.... Kuhugi edasi minna sealt pole.
Laurts Eelpoolmainitud aukudega ketas asub imipoole filtri laes, stiilinäide
Oda oda. See loogika vastane. Vaata ikka skeemi ka ja siis ära topi seda igasse auku, mille läbimõõdult ta sobib. Skeemil on ta settepoti põhjas kumer pool üles poole. Põhimõttega, et ta alt sitta kaasa ei haaraks ja fekaal seinaäärest ja august alla vajuks. (põhja ja selle seibi vahel ei teki nn kütuseturbolentsi/ringlemist ja sete jääb oma kohale.
Väga paljudel juhtudel olen ise kuigi näinud seda seibi hoopis selle vihmavarju peal vastu plastikut otse. Ehk siis ideega, et pealevoolav küte ei kulutaks platsikut läbi Nu kõiksugu huvitavaid teooriaid olnud erinevatel inimestel.
Kuid äkki saaksid sa teha pildi enda etteande pumba käsipumbast? Suudan seda surutavat käsipumpa UTN pumbale peale panna, kuid t25 pöörispea pumbal pole seda kohanud. Seal kinnitus teine. Äkki on sul mingi hea pilt või veelparem hea joonis kuidas tehtud.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.