25-10-2021, 10:52 AM
Sel aparaadil jah laiad rattad all T-150 omad ja ees triibulised käru rehvid.
Hõõrdejõudu kahe metallpinna vahel ei tea kuidagi hinnata aga seal on 12 polti 14mm tavakeermega ja kinni on keeratud 200+ N:m ning võiks eeldada, et sellest piisab.
Tihendit mina küll keeldun sinna vahele panemast sest nende poltide pingutamine on nii suur töö, et keegi ei tee seda reaalselt.
Üleval on kabiini kandur ees ja kui tahta neid polte reaalselt kinni keerata peab seda ühekaupa tegema sest võti lihtsalt ei mahu keskmist keerama.
Käised on tugevam variant, kus 22mm mutrid on vastu seina ja ainus võimalus on lehtvõti.
Selleks on otsitud välja kõige parem veneaegne lehtvõti paksude põskedega ja see keerab 200Nm ja peale nagu maas proovitud sai.
See polt mida meil poes müüdi kus on "kõige kvaliteetsemad" varuosad andis keerata 95Nm enne kui keere järgi andis ja ei saagi aru miks teha peenkeermega kinnitusvahendit kui 1/3 keerme kõrgusest on puudu ja asi ise pehme "lehmavaiaraud"
Õli pidurikambris ei näinud olema ja poldiaukude lekke vastu sai laagriliimi vahele.
Pidurikambri all on nagunii 12mm auk kust liigsed asjad välja saavad.
Teine pool tuleb ka kunagi teha, kuna sinna on uus varuosa reduktori korpus pandud mis on nõnda hõredast metallist et proovides pingutada tuli polt koos keermega välja.
Tehtud poolel seda häda polnud ja puurimise laast oli isegi selline rauda meenutav.
Õnneks vana korpus alles ja taastab selle ka ära kui mahti saab.
Hõõrdejõudu kahe metallpinna vahel ei tea kuidagi hinnata aga seal on 12 polti 14mm tavakeermega ja kinni on keeratud 200+ N:m ning võiks eeldada, et sellest piisab.
Tihendit mina küll keeldun sinna vahele panemast sest nende poltide pingutamine on nii suur töö, et keegi ei tee seda reaalselt.
Üleval on kabiini kandur ees ja kui tahta neid polte reaalselt kinni keerata peab seda ühekaupa tegema sest võti lihtsalt ei mahu keskmist keerama.
Käised on tugevam variant, kus 22mm mutrid on vastu seina ja ainus võimalus on lehtvõti.
Selleks on otsitud välja kõige parem veneaegne lehtvõti paksude põskedega ja see keerab 200Nm ja peale nagu maas proovitud sai.
See polt mida meil poes müüdi kus on "kõige kvaliteetsemad" varuosad andis keerata 95Nm enne kui keere järgi andis ja ei saagi aru miks teha peenkeermega kinnitusvahendit kui 1/3 keerme kõrgusest on puudu ja asi ise pehme "lehmavaiaraud"
Õli pidurikambris ei näinud olema ja poldiaukude lekke vastu sai laagriliimi vahele.
Pidurikambri all on nagunii 12mm auk kust liigsed asjad välja saavad.
Teine pool tuleb ka kunagi teha, kuna sinna on uus varuosa reduktori korpus pandud mis on nõnda hõredast metallist et proovides pingutada tuli polt koos keermega välja.
Tehtud poolel seda häda polnud ja puurimise laast oli isegi selline rauda meenutav.
Õnneks vana korpus alles ja taastab selle ka ära kui mahti saab.