Küsimused t-25A-1 kohta

Mina viskasin org roolikarbi kompoti pealt ja selle kinnitusaukudesse kronze kinni ja kronze külge dosaator.Kronxest tummisem ribateras üles ja selle külge kinnitub  mugav oblika rool oli vist koos oblika roolisambaga.Hetkel pump vända otsas,aga see lahendus ei meeldi ja pudinad tellitud ja teen karbi valmis ja läheb pump teise pumba kõrvale.Treipink olemas ja asi see karp valmis voolida pole...
Selline silinder algul võib tunduda et krutib ühele poole vähem kui teisele,aga hüdrorool vajab nagunii harjumist ja sellega harjub ruttu ja sittagi pärast aru ei saa...
Vaadates pilte siis dosaator üleval ei meeldi kohe üldse...
Vasta

Kas need voolikud peab just nii rõvedalt panema et nad ette jäävad ja teine mõte et kas nii kaljukindlalt peab järgima originaalset rooli nurka ja ei või teda mugavamalt sättida?
Väike näide kuidas voolikud viisakalt ja kompaktselt sobituvad:
   
Ülemine rida 90 kraadi põlvedega ja alumine banjodega ning neid voolikuid pole võimalik roolitagant märgata.
Silindri soovitaks ikka sillatala külge ehitada.
Kui ta niimoodi tõmbab ja tõukab siis kesktapist loksub ja rattad ikka laperdavad vastikult.
Vasta

Tsitaat:Väike näide kuidas voolikud viisakalt ja kompaktselt sobituvad


Vabandust, aga miks üldse nendes voolikutes nii hirmsasti kinni ollakse? Miks sinna torusid ei või painutada, seal liikumist pole ju? Toru, mutrid, banjod jms maksavad pmst kopikaid, viisaka painutamisega saab palju kompaktsema lahenduse kui voolikutega eales. Ahjaa, painutamine. HScandis on komplekt 300+ raha, aga saab ka odavamalt, kui huvi on: painutaja. Mul näiteks on enda treitud rullid.
Vasta

Väike näide tootmisporrist.
Ostetud minu kodulinnast ja proovides selgus, et rattad vaatavad nii kõõrdi, et vene keelega ei saa ka väljendada ning väiksema jooksilaiusega võivad rattad alt kokku puutuda. Rolleyes 
Mõõtsin strateegilisi pindasid ka ja jälle venekeel...
Et nad alla on ma saan aru, visatakse kaugelt sisse ja las loksub aga et üks pind ülemõõdus...
   
Siis tekib küsimus mitmendalt korruselt nad neid alla loobivad et kõik nii mõlki on pekstud?
   
Selline erinevus siis nurkades...
   
   
Eks sai neile freesi näidatud ja nüüd on nad vähemalt ühesugused...
   
   
Lasin liugpinnad ka vähemalt ühte mõõtu ja eks teevad reguleeritava hõõritsaga puksid.
   
Paar tundi rahulikku tegevust ja enamvähem, kui arvata välja et üks on karastamata jäänud.
Muidugi ega teine ka karastunud pole sest viiliga küll vahet ei tee...
   
Samas olla hea traktor, mis võtab vähe kütust ja jupid on odavad!
Vasta

Need on varuosad pioneeridemaja tehnikaringile "Junõi Tehnik".

Aquila captas non muscas.
Vasta

See käändtelg maksab 25.- kandis, seega hind ja kvaliteet peaks olema vägagi kooskõlas.
Kas puksid ka plaanis poe omadest sobitada või....?
Mul endal ka puksid trakal otsas, aga poes näpu vahel veeretades ei osanud seisukohta võtta. Kas ongi nagu öeldud karastatud või suvalisest töökoja tagant leitud veetorust treitud.
https://www.periko.ee/et/a/kaandtelje-pu...karastatud
Vasta

Puksid peaks ikka pronks olema minuteada?
Kui see raudpuks mingi imeläbi ka kõva on siis kuidas selle mõõtusaamine välja näeb?
Või ongi juba mõõdus?
Kahte raudasja kokku pannes peaks justkui täiesti kindel olema et nad piisavalt erinevate omadustega on et mitte nakkuda.
Suurem probleem on seal ikka määrimisega ja ülevalt pääseb saast vahele.
Soovitasin võtta 5 liitrisest kanistrist lõigatud jupp ja lüüa roolihoob sellest läbi ning katsuda sellega ülalt pisutki tihendada ning niplid paigaldada.
Komplektset silda ostes pole seal muide mingeid pukse ega nipleid nagu teise tuttava jutust selgus vaid ainult puuri jälgedega augud...
Ta ka selline nokitseja ja tegi nõellaagrite peale kõik selle, ajas roolitrapetsi ilma kiiludeta paika ja keevitas pealt kinni.
Ma sõitnud pole aga rool pidi ilusti otseks tagasi jooksma ja kerge olema.
Vasta

Paari esisillaga kokku puudet olnud ja kõigil on käänmike puksid terasest. Üks traka oli uuest peast saadud ja kindlasti puutumata.
Ehk mingitel aegadel on pronks puksidega ka tehtud. Perikos muidu pronks ka saadaval.
Need puksi mõõdud jah loomingulised. Ostsin siit eelmine aasta esisilla kiige puksid.
https://www.pmkaubamaja.ee/et/pollumajan...1-102.html
Vanad said suure sõjaga välja tambitud. Uued aga lihtsalt kukkusid sisse ehk siis tugevalt allapoole mõõtu. Ei jäänudki muud üle, kui vanadel tampimise jäljed viiliga kõrvaldada ja uuesti sisse pressida. Olid sellised nagu kildu viskab välja materjalist.
Need ostetud olid tavalisest pehmest terasest.
Eks ta ole jah, et esisilda üldiselt nagunii keegi suurt ei remondi, olgugi, et lõtkud juba suured. Samas, korralikult ära teha, eriti see alumine tugilaager vahetada ja muutub rooli keeramine tuntavalt juba kergemaks.
Ehk ei lähe vastuollu reklaami tegemisega, seal põllumeeste kaubamajas -40% tühjendusmüük praegu, keegi leiab miskit huvitavat.
https://www.pmkaubamaja.ee/et/leiunurk.html?limit=30
Vasta

Olen käänd pukse vahetanud,eoi mäleta mis sees olid,aga mälu järgi läksid pronksid sisse.Vanade kätte saamine oli probleem ja muidu ei saanud kui lõikasin plasmaga pisut.(gaasikeevitusu pole et kuumutada)Pm kaubamaja nt müüb nukkvõlli  ja tasakaalu võlli pukse puksi nime all,aga tegelikult saad puksi tooriku mille siseava mm+ väiksem kui vaja ja soenduseks treipingis musta mõõtu,siis paika ja hõõritsat...Tõstsin ka kisa,et miks müüvad toorikut puksi pähe,aga kasu miskit...
Vasta

Aga mida vene varuosast tahta. Just lugesin vene meeste jutustusi remondist.
Kui 3000t töötanud masinale tehakse mootori ja kasti kapitaali ja mainitakse uhkeldades, et vaata kui kaua vastu pidas siis on varuosa  puksi puhul hea kui üldse auk keskele on puuritud.
Ja samas tuleb ka võtta arvesse seda, et nende arvates töötled sa puksi kulunud osa järgi mõõtu mitte ei loobi kõike uutest osadest kokku.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(14-01-2023, 11:16 AM)Daff Kirjutas:  Aga mida vene varuosast tahta. Just lugesin vene meeste jutustusi remondist.
Kui 3000t töötanud masinale tehakse mootori ja kasti kapitaali ja mainitakse uhkeldades, et vaata kui kaua vastu pidas siis on varuosa  puksi puhul hea kui üldse auk keskele on puuritud.
Ja samas tuleb ka võtta arvesse seda, et nende arvates töötled sa puksi kulunud osa järgi mõõtu mitte ei loobi kõike uutest osadest kokku.
Pigem toorikpuksid on seetarvis, et "Põllumajanduslik ist" võib aval ka olla ja palju see puks kokku läheb ei oska keegi ette näha.
3000 tundi on juba piisavalt pikk iga põllumajandustraktoril vene mõistes ja isegi miski remondiraamat mainis normina 2500-3000 tundi läbitöötamist 25 puhul ja pikim oli see Jumpstükil 5000 tundi.
Mujal maailmas oli see vähe teisiti juba sel ajasul ja Sisu reklaamis oma 4,4 mootorile garanteeritud tööiga 11 000 tundi 70% koormusega töötades nimipööretel...
See pole aga midagi praeguste uuemate SRÜ mudelitega võrreldes.
MTZ-1221 on uus sõimusõna!
Vasta

(02-01-2023, 21:14 PM)muska71 Kirjutas:  Hetkel pump vända otsas,aga see lahendus ei meeldi ja pudinad tellitud ja teen karbi valmis ja läheb pump teise pumba kõrvale.Treipink olemas ja asi see karp valmis voolida pole...
Nii karp valmis juba mõnda aega,eile sai külge ja  ka proovitud ja täitsa töötab.Minu arust väga hea koht pumbale.Täitsa tehtav treipingis,vaja ainult 4 pakilist padrunit.
Vasta

Mis vidinaga on tegemist. 

https://www.pmkaubamaja.ee/et/pollumajan...7-232.html
Vasta

(29-01-2023, 11:52 AM)umm Kirjutas:  Mis vidinaga on tegemist. 

https://www.pmkaubamaja.ee/et/pollumajan...7-232.html
Abivahendi korpus mis hoiab käiku jõuga sees kui sidur üleval.
Paremat nime on talle raske välja mõelda.
Vasta

(29-01-2023, 12:37 PM)2715 Kirjutas:  
(29-01-2023, 11:52 AM)umm Kirjutas:  Mis vidinaga on tegemist. 

https://www.pmkaubamaja.ee/et/pollumajan...7-232.html
Abivahendi korpus mis hoiab käiku jõuga sees kui sidur üleval.
Paremat nime on talle raske välja mõelda. 

Ei ole juhtunud nägema. Seninähtutel lihtsad kaanekuplid peal mõlemal pool.
Kui mingi video või kataloog näidata, oleks huvitav harida end.
Vasta

(30-01-2023, 13:53 PM)umm Kirjutas:  Ei ole juhtunud nägema. Seninähtutel lihtsad kaanekuplid peal mõlemal pool.
Kui mingi video või kataloog näidata, oleks huvitav harida end.
[Pilt: 1663995853_9-drikus-club-p-korobka-pered...sivo-9.jpg]
Slaidi võin pakkuda, sellist asja oleks videost rumal otsida.
Vasta


Väike kvaliteedinäide mida võib oodata uue vene ridapumba ostmisel.
Tähelepanuks, et hoolimata püüdmisest on väiksed kütusekogused väga erinevad ja praktikas käib see mootor tühikäigul ühe silindriga ning väriseb ebameeldivalt.
Kuidas see ebaühtlast kuumenemist soodustab on ka aimatav.
Etteandepumpadega on veel eriti masendav.
Neid võib kohe 5 tükki järjest vahetada kui enne pidamist ei kontrolli.
Vasta

Jah, need pumbad üldiselt vajavad seda, et tuleb stendida ja puuduvad detailid lisada või olemasolevad ning komplektis kaasas olevad, kinnitada sinna, kuhu vaja. Mind ennast pani rohkem imestama see, et pumba korpus on kahest jupist kokku keevitatud, nimelt algselt on see neljane olnud ja jupp vahelt välja võetud. Vähemalt mõnel mis meil stendist läbi käinud, on see nii olnud. 

Etteandepumpadega on täna tavaline, et ostetakse see kõige odavam ja seejärel see, mis peab. Juhul kui seda saada on.
Vasta

(30-01-2023, 14:23 PM)2715 Kirjutas:  
(30-01-2023, 13:53 PM)umm Kirjutas:  Ei ole juhtunud nägema. Seninähtutel lihtsad kaanekuplid peal mõlemal pool.
Kui mingi video või kataloog näidata, oleks huvitav harida end.
Slaidi võin pakkuda, sellist asja oleks videost rumal otsida.
Tänud.
Vasta

Kas kuskil on T-25 hüdrosilindrite O-rõngaste mõõdud ka saada? St silindri detailjoonis tihendite mõõtudega.
Sobivad kolvile ja varrele ka mingid kaasaegsed lääne tihendid? Mõne olemasoleva mõõdu ümber treimine tuleks ka kõne alla.

Tagumine tõstesilinder lekib ning vajab uusi tihendeid, kuid teades ida remontkomplekti kvaliteeti, siis ei ole seda mõtet paigadada.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne