Buick Century Riviera 1955
#1


Tere
Sai siis ostetud Buick Century Riviera 1955


               


Inglismaalt, Londonist.
Neljapäeval nägin carandclassic.co.uk-s kuulutuse, helistasin, reedel ajasin kokku vajaliku GBP summa ja lendasin kohale.
Sain auto kätte ja siis juba läks Londonis kruisimisele. Järgmisel päeval sõitsin sellega Harwichi sadamasse.

Väga heas korras, täielikult taastatud, võib isegi öelda, et nuts-and-bolts professional restoration. On olemas must numberWink

Palju rohkem pilte on siin.

http://s683.photobucket.com/albums/vv194...20Century/

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#2

Ilus!

50-date rauas on see "midagi" - ajastu, kui auto ei olnud veel tarbeese.
Kas V8 on originaalis olnud? (Musta numbri omanikult seda ju eeldaks). Väikesed järeleaitamisemärgid on samas näha..

Palju õnne ja muretuid miile.
Vasta
#3

Tead, see on selline inglismaal väga kaua olnud USA auto.

Ehk siis seal on mõned lisad mida Inglismaal peetakse uunikumile kohustuslikuks ning mis hinna ei mõjuta. Ehk siis näiteks Kenlow elektriline ventikas, jne.

Aga mehaaniliselt see on stock. Kui Edelbrock karburaatorit ning õhufiltri mitte arvestada. V8 on samuti.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#4

Kui kõik see kroom, mis sel autol küljes, päriselus ka nii ilus on kui pildil, siis ...maitea...päris sõnatuks võtab.
Oma 10k€ on juba ainuüksi galvaanika alla magama pandud. (Meie kohalikes hindades, muidugi, ja miskipärast ma ei usu, et sihukesele madeintaiwan kõiki asju poest osta saab...)

Supertöö, k.a. kõik silumiinid, panel fit`id jms, mis selle autoga on ära tehtud.

Millal näha ja katsuda saab? Paneks end järjekorda....

P.S. Denis, kui Sa jätkad selliste autode ostmist, jään ma töötuks...Big Grin
P.S.2 Mis Kenlowe`sse, Edelbrocki, normaalsesse genekasse jm staffi puutub, loodan, et jätad nii nagu on, ja ei hakka midagi nö. eesti mõistes "originaalitsema" (nagu Sul tavaliselt, teiste autodega, kombeks), eksole...
Sellisena on ta ilmselt tunduvalt "igapäeva" sõidetavam ja Pärnu mnt-l juulikuisel tipptunnil ummikus istudes ei pea mõtlema, mis see kolb ikka maksab ja kust seda 8tk vajadusel saaks ja kas see dünamo ikka tühikäigul koos tuledega laeb või mitte (nagu mu Mark 7-l, (ehk s...gi ei lae)...Toungue
Vasta
#5

mina juba Londoni M25 kiirtee ummikus vaatasin imestunud näoga miks on termoometri seier püsib jätkuvalt 80 kraadi peal ning ampermeeter on jätkuvalt plussis...)))

Tavaliselt nii hästi nende autodel ei lähe.

Hart, kroomimistöö kohta on 5200 GBP arved 2005 aasta vääringus.
Firma nimega London Chroming Co. Nii et tee järeldused...
Aga sellel on palju ka stainless`t peal, mis on lihtsalt poleeritud.
Kroom on ideaalne, v.a. üks väike koht esistangel, aga see on väga väike.

Muude sõnade eest tänud, jah, ega seal palju tööd teha ei ole, ning Edelbrocki sisselase ei hakka originaalse õliküna vastu vahetada.

Isik kes on selle auto on restaureerinud (väidetavalt on lahkunud) on jätnud meile ühe kirjutise, kus on väga head selgitust selle kohta, miks on Edelbrocki karbuss ja sisselase on peal, miks on Kenlow ventilaator, uuem generaator, massilüliti jne sai pandud - mina teeks sama moodi.


Ma arvan, et see on väga erandlik, millal saad osta auto mis on kvaliteetselt taastatud normaalse hinnaga. Enamusel juhtudel pead ikka restaureerimistööd ise korraldama (ning kui paari aasta pärast tahad restaureerimisobjekt müüa, siis maksab auto ühe kolmandiku sinu kuludest ning iga potentsiaalne ostja leiab sada puudust)))

Nii et sul tööd ikka jätkub)

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#6

Sisselaske all mõtled õhupuhastajat või mida? See on ainuke rõve asi sellel autol, muu on kõik ok! Ja ma ei mõtle, et peaksid nüüd mingi originaal kobaka sinna peale toppima! On kenasi kroom puhastajaid olemas, mis rohkem teemas.Hetkel peal olev on muskel autole omane.
Vasta
#7

Eks igaüks las ise otsustab, mis on rõve ja mis pole. Minule see täiesti sobib.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#8

[Pilt: 88cdf81e8932904c-large.jpg]

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#9

Käisid seenel või?
Vasta
#10

Ilus masun! Need vanad Buick-id on tõelised pilgupüüdjad Wink Hiiumaal, Kärdlas juba mõni aasta see http://album.ee/node/10916455/50067961 . Iludus ringi vuramas. Olen seda masinat siin varemgi esitlenud.
Vasta
#11

Kärdla Buick Special on sama kere ja välimusega auto, põhimõtteliselt, ainus erinevus on keskpost ning mõnevõrra väiksem mootor. Sisu on ka natukene erinev.

Kõik muu on sama.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#12

Hiiumaa isendil on ka manuaalkast Wink Toodud USA-st avariilisena. Minu küüneviha selle masina küljes Wink
Vasta
#13

Jah, 1955 Special on selles mõttes huvitav auto, et põhivarustuses seal ei olnud midagi, isegi soojendust, rooli- ja pidurivõimendist rääkimata. Samas, lisade nimekiri oli ikkagi väga suur, kuni konditsioneeri, ja elektriistmeteni välja.
Samas, kõikidel 1955 aasta Buickutel oli V8.
Üldiselt, oli kõik lihtne - neli mudelit, 2 mootorit, kaks teljevahet.

Special - väike mootor, lühike kere
Century - suur mootor, lühike kere
Super/Roadmater - suur mootor, pikk kere; erinesid pisidetailide poolest.

Huvitaval kombel, Century täna kõige popim neist, kuna tänu suurele mootorile ning lühikesele kerele seda peetakse kõige sportlikumaks, kuigi jah, see kõlab huvitavalt.

Samas - erksas see on tõesti. Kui saime autot Paldiskis, siis sõitsime mööda uut maantet Padise poole, tühi lai sirge trass.

Sõitsin tahho järgi, 3000 pööret, spidokas mul elab oma elu ja peagi miilides. Sõber Landcruiseriga järel.
Tegime Padise ristis peatuse, ütlesin, näed, vana auto, aga 100 km/h veab ilusti välja. Sõber vastas - nalja teed, sa kogu aeg hoidsid 120-130 vahet.



1955 Buick Special 2D sedaanil hind algas 2300 USD-ist, ning kui tellida kõik lisasid siis oli võimalik seda venitada kuni 4000-ni välja.
Buick Century oli põhimõtteliselt sama kerega kui Special, kuid mootor oli võimsam mitte 264, vaid 322 CID. Ning 2D sedaani ei tehtud, ainult 4D sedaan, 4D HT ja 2D HT, lisaks loomulikult kabriolett ning universaalkere.
Samas, sellel Hiiumaa auto ilmselt päris plank ei ole - näiteks, näen mina topelt summuti, mis oli lisa ja maksis 29 USD.
Olen ka oma auto hind kokku löönud - sain 3750 USD. Samas, ka minu auto lisade poolest üsna vaene - ei ole roolivõimu, pidurivõimu, konditsioneeri jne. Ilmselt, oleks nende lisadega auto tunnetus hoopis teine.

Aga ilmselt sina kõik seda ise väga hästi tead...

Muide, esimest korda nägin selle Hiiumaa Buick`ut kui sõitsin jalgrattaga. Vuras minust mööda ühel imeilusal õhtul. Pilt oli täesti võimas, jäin seda vaatama järgi...Ilus auto.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne