Võrri D8 mure
#21

tegelikult peaks lisaõhuga pöörded just iseseisvalt ülesse minema. kui muud asjad kõik töökorras ,aga pasakruvi ununenud alla keerata, läheb korras mootor lausa lõhkuma, niiet problemaatiline väljasuretada.
Vasta
#22

See mootor on üks viimase aja toodang. Pasakruvi kohta pole. Samuti polnud tõmmitsakeermeid hammasratastel.
Korra sai õhtuil proovitud avastada õhulekket, esimene ette juhtuv vahend oli sääsetõrje aerosool. Silindri tihendile lastes oleks nagu pöörded tõusnud.
Lähemal uurimisel tundus nagu oleks silindri kinnitus kõver.
Mõni õhtu proovin paksema tihendi panna. ja kui see ei aita siis uued tihendid muretseda/teha.
Täheldasin, et ostetud tihendi materjal kuidagi niru. Karburaatori tihend nagu sulaks...
Vasta
#23

Üle pika aja sai jälle võrri elustamisega tegeldud. reguleerisime, puhastasime ja tegime uusi tihendeid aga ei midagi. Korraks käima ja kohe sureb välja. Värvisime isegi mootoriliite kohad üle et oleks ikka hermeetiline. Karburaatorit sai reguleeritud ja puhastatud. proovisin ilma kaasitrossita - pimedalt. Ise sõitsin omal ajal koguaeg täis gaasiga, kui tross katkiläks. Sai miski kork ette torgatud. seisma sai jäetud lülitist.
Otsustasin uue karburaatori hankkita - tellisin Viljandist uue.
Oh üllatust, võrr võttis hääled sisse ja peale väikest reguleerimist sai mõned ringid tehtud. Jääb arusaamatuks mis siis sellel vanal viga....
Nüüd vaja veel mõned trossi korrastada ja siis saab väiksem poiss sõiduõppiist alustada. Smile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne