Probleem mazda 323'ega aastatst 1990
#1

1.6 liitrine karbussmootor. jama selles, et sõidu ajal suri välja ja enam käima ei läinud. kui maha jahtus läks käima, ja siis mingi aja pärast suri uuesti välja. vaatasin üle bensupuma, see korras. vahetatud sai ka jagaja kaas, rootor ja süütepool. viga ikka alles, alates süütepoolist särtsu ei tule. süüde väljas, mõõtsin süütepooli minevate juhtmete pingeid, 3tk olid 2.6 ja neljas 0. need on siis need juhtmed, mis tulevad jagajast. jagajat võtsin ka natuke lahti, ühe poolkaare, mis oli roostes tegin liivapaberiga puhtaks ja siis käis ilusti. seda nii kaua, kuni ma tahtsin proovida, et kui seisma jätta, kas siis uuesti läheb käima. ja jama algas otsast peale - kui jahtub veidi läheb käima, nii minutiks ja siis sureb välja ja enam käima ei lähe. kui palju peab pinge üldse olema nendel juhtmetel, mis süütepooli lähevad? ja kas see, mis oli 0 ikka on õige? ei oska seda jagat väga jupitada ka, pärast ei saa kokku. oskab keegi mind aidata probleemi tuvastamisel? tänan!
Vasta
#2

See 2,6 on takistus V? Kui süütepoolis on säde olemas siis saab viga kusagil jagaja rootori, kaane jne juures olla.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#3

2,6 on pinge, aga kui masin käima ei lähe, siis ei ole ka süütepoolis sädet. jagaja kaas ja rootor said uued, polnud neist abi.
Vasta
#4

Süütepoolile peab ju ikka 12V kuhugi peale tulema kui süüde sees, siis kommutaator, katkesti vmt lülitab seda massi.
Soojaga mängib halliandur või ka kommutaator mäkra teinekord, niiet külmana jälle töötab.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#5

Jagaja võllil tuntav lõtk?
Vasta
#6

nendest anduritest ja asjadest ma ei tea midagi, kas 1990 aasta karpaga pillil on neid? äkki mõtled seda jublakat, mis on jagaja sees ja kust tulevad need neli juhet välja, mis lähevad süütepooli? see on seal jah kahe kruviga kinni, ja jutmed on seal kruvidega niiet kui see on see, siis peaks jah olema kergesti asendatav. ja lõtku jagajas eriti polnud, veidi, aga ei ütleks et palju. ma muidugi ei tea, milline see suur lõtk juba on, aga võib-olla seal liikus see 1-2mm
Vasta
#7

tegin jagaja seest pildi ka, et oleks lihtsam neid asju tuvastada
[Pilt: lll.JPG]
kõigepealt tahaks teada, mis nende ülemise ja alumise jublaka nimed on. ise arvasin, et ülemine on omadega õhtal, kuna ei tekita süütepooli jaoks elektrit, aga kas see on üldse selle jaoks seal? igatahes need juhtmed mis vasakul on, lähevad läbi selle alumise jublaka süütepooli. ja kui süüde sees, kui palju peab nendes juhtmetes pinge olema. esimeses postituses kirjutasin natuke valesti, et 4 juhet lähevad jagajast süütepooli, hoopis olid need 2 mis on paremal. kas keegi oskab öelda, kuidas katsetada nende kahe jublaka korrasolekut?
Vasta
#8

nii, tegin veel mõõtmisi, süütepoolist tuleb koguaeg 12V, kui starterit anda, läheb umbes 8-9 peale, kas see ei peaks mitte kasvama, et säde tuleks??Sad
ja pildil kahele parempoolsele klemmile tuleb ka 12V, siis läbi selle alumise jublaka vasakule jõuab 1.5V. see äkki siis peabki nii olema? endal igatahes mõistus otsas.
Vasta
#9

Mõõda külmalt selle ülemise jublaka takistus ära.
Jäta tulemus meelde. (takistuse mõõtmiseks, loomulikult, üks ots lahti, eksole)

Kuumalt, kui tõrgub, mõõda uuesti. Kui takistus puudub, vaheta halliandur.
Kui takistus on olemas, vaheta kommutaator. (see allpool olev junn)

Pole ju midagi keerulist?
Vasta
#10

oot, seleta nüüd seda üks ots lahti asja uuesti. kui ma pinget mõõtsin, siis olid kõik juhtmed kinni, nagu pildid, aga kui ma takistust mõõdan, kruvin ühe juhtme lahti sealt? või ma saan sinu jutust valesti aru?
Vasta
#11

(18-06-2011, 22:35 PM)andres91 Kirjutas:  aga kui ma takistust mõõdan, kruvin ühe juhtme lahti sealt?

Jep.
Sest sa ei tea, kumb vigane on.
323-l ja 626-l suht tüüpiline häda, et need jagaja osad hakkavad kuumalt jupsima. Külmalt võivad ilusti töötada, ilmselt paisub soojaga mingi katkestus kuhugi. Aitab ainult jupi vahetus.
Muud nendega autodega suurt jama ei juhtugi....Cool...suht igiliikurid on, kui rooste välja arvata...

Vasta
#12

Starterit andes langeb pinge alla, sest starter on suur tarbija ja aku ei jaksa nii palju voolu välja anda, et pinge püsiks. See on normaalne.
Vasta
#13

Mul vedeleb üks selline Mazda jagaja, äkki saad seda (või juppe selle seest) kasutada:
[Pilt: dsc06940u.th.jpg]
[Pilt: dsc06941.th.jpg]
[Pilt: dsc06942.th.jpg]
Korpuse peal järgmised kirjad:
T4T73776
B315 8Y05
Kinni käib 2 poldiga, plokikaane sisse mineva osa diameeter 43,8mm ja pikkus 19,6mm.

Vasta
#14

masin korras, viga oli hallianduris, aitäh kõigile abi eest!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne