minu võrr ...
#1

selline ta oli nüüd on palju ilusam mul on võrre ja muid motikaid hullusti d-4 täisoriginaal ja üks täitsa tutuikas isend kahSmile
Vasta
#2

D-4 ja hind?

Retro-Style




Vasta
#3

äge rotikalik pill,kas ta väikeste ratastega edasi ka läheb ?
Vasta
#4

Mind on ikka koguaeg huvitanud, mis masinast räägivad inimesed, kes väidavad, et neil on võrr \"d4\".
D4 oli jalgratta abimootori komplekt - mootor, bensiinipaak, gaasi ja sidurirutskad ja tagumine ketiratas) ja ka D-4\'ja on toodetud kaks erinevat mudelit...
;-)

aga selle kodaniku weebi vaadates, paistis seal ühe pildi servast seinal rippuvat üks poolik jäiga tagaotsaga jawa stadion...
Vasta
#5

d-4 ple müüa kuna ma ise ostsin ta 500 eest täisoriginaaal ja laksupill nagu uus ja sellel võrril on leiutatud nii et läheb vändast käima ja on kardirattad kui skänneri saan korda panen veel palju pilte üles ........see on mu isa võrr on täiest tutikas ja nigu uus on ta ja ta ple meetritki sõitnud (pandud korra käima)Wink Big Grin
Vasta
#6

parema kvaliteediga
Vasta
#7

Kõige tavalisem ja levinuim RIGA-13.
Aga asi mis mind seal pildil huvitama hakkas oli selle võrri pakiraami küljes rippuv jalgratta esiklaas... egas Sa seda ära müüa ei taha?

Vasta
#8

ei ole mu mail riga16@hot.ee ja see võrri tuuleklaas on tutikas ja seda ma ei müü
Vasta
#9

egas kedagi ei huvitanudki, kas see on emane või isane tuuleklaas
;-)
Vasta
#10

To oldmoped: mul on olemas vanatüübilise D4
\"rukovodstvo\". 1957. aastast, vahelehtedena
lahtiselt vahel uuendused (karbuss ja
tagahammakas, sellised nagu nad ka D5 juures
tuntud olid). Täpsemalt - jalgrattale
paigutatava komplekti juhend.

Ehk oled huvitet broshüüri koopiast? Või
skaneerin täismahus sisse ja netti?


Parimat,

Valdo

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 150 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni suve lõpuni oleme avatud R,L,P kella 11-18
Vasta
#11

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: valdo
To oldmoped: mul on olemas vanatüübilise D4
\"rukovodstvo\". 1957. aastast, vahelehtedena
lahtiselt vahel uuendused (karbuss ja
tagahammakas, sellised nagu nad ka D5 juures
tuntud olid). Täpsemalt - jalgrattale
paigutatava komplekti juhend.

Ehk oled huvitet broshüüri koopiast? Või
skaneerin täismahus sisse ja netti?


Parimat,

Valdo

See olex küll ülitore:bounce ,aga ega sul D6 kohta midagi pole:???
Vasta
#12

Mul on d6 mootori, riga5 ja riga7 masinate tehasemanuaalid. Kui keskit huvitab, võin sisse skannida
Vasta
#13

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: oldmoped
Mul on d6 mootori, riga5 ja riga7 masinate tehasemanuaalid. Kui keskit huvitab, võin sisse skannida

Ehheee mul ka D6 Riga-7 tehase orig.
Vasta
#14

kas sellise võrriga nagu Tamar99 lisatud pildil on, saab sõita seal võrride võidusõidul:keersilm

P.S see , mis uus pidi olema (rohekas valge)
Vasta
#15

kui see on wõrr ja wastab nõutele siis loomulikultToungue
Vasta
#16

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: oldmoped
Mul on d6 mootori, riga5 ja riga7 masinate tehasemanuaalid. Kui keskit huvitab, võin sisse skannida
kuule kas sa saaksid d6 sisse skännida ma tahaks näha!:o
Vasta
#17

kas selliseid asju eesti või inglise keeles ka olemas on? Vene keelne on olemas aga sealt ei saa mõhkugi aruBig Grin
Vasta
#18

On kellegil D4 mootori juppe üle?
Gauja Raami plekk-katted ja esihark huvitavad eriti.

Retro-Style




Vasta
#19

huvitav, mis sa teeksid Gauja raamist lõigatud torujuppidega... ?
;-)
Vasta
#20

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Tziklivend
On kellegil D4 mootori juppe üle?
Gauja Raami plekk-katted ja esihark huvitavad eritiToungue


selle jaoks on olemas ärirubriik. OT-d siin eriti ei sallita.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne