Jawa 250 ja IZ-350
#1

Kirjutaks ka mõned read oma (armukestest). Mootoratta sõittu sai alustatud pea 20 aastst tagasi ja nüüd siis peale 10 aastast pausi tuli taas huvi vanade heade mootorataste vastu. Sai siis esmalt soetatud JAWA 250/559 mille taastusremont on veel pooleli nimelt puuduvad esihargi kroomtorud ja külgmine käepide.Teist projekti IZ-350 mille väljalaskeaasta on 1950 sai ostetud kuuaega tagasi,mis oli seisnud 32 aastat heinaküünis seega ei ole jõudnud muud kui lapiga üle käia, kuid tulevikus sooviksin selle restaureerida.
Piltte leiate www.pilt.ee/edku
Vasta
#2

Jawaga on tehtud tõsist tööd. Au ja kiitus.

Mis IZ-i puutub, siis ma jätaks ta üldse restaureerimata. Hetkel on ta sellises "kasutatud, aga mõnusalt säilinud originaal" seisus. Ega seal peale kerge puhastuse polegi midagi vaja teha, musta numbri saab ju soovi korral ka nii säilinud rattale.

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#3

Mina olen Aspelundiga igati päril.

Värv on päris heas olukorras võrreldes teistega, mis on seisnud ja niiskust saanud.

Mutrid on originaalid--> see on üks suur plus musta nr taotlemisel Wink
Ja kummimuster ka võibolla et tehase oma, vaadates km näittu !!!

A

Otsin eboniidist Iž-350 signaali ja M72 signaali cm-01 cm-02, militaar M72 kuuluvaid kanistreid, kanistri raame, kohvreid ja nende raame. dektarjovi relvakinnitus jalgasid ...
Vasta
#4

See IŽ sõidab kah? Vähemalt mootor käib ringi?

Maamees linnast.
Vasta
#5

Jah mootoris tõesti kolb liigub kas se kah töötab ei tea.Arvatavasti võtan
silindri maha ja vaatan sisemust enne kui hakkan seda mootorit käivitama.
Mis spidomeetri näittu puutub siis ma selles kahtlen sest tehnilisespassis on
sissekirjutused tehtud aastast 60-73(järjest) ja selle aja jooksul on näit
5710-15350.Nii et ei tea kumb on õigem.














Vasta
#6

Silindrit nüüd küll kohe maha ära kisu!
Ennem kalla õli(vedelda bensiiniga) küünlaaugust sisse või leegitoru august, et õli liikuvate detailide vahele pääseks. Siis võid ka käima proovida.
NB! Vähemalt mina teeks nii, pole ju mõtet kohe mootorit lammutama hakata.
Vasta
#7

lööb tagasi Kirjutas:Silindrit nüüd küll kohe maha ära kisu!
Ennem kalla õli(vedelda bensiiniga) küünlaaugust sisse või leegitoru august, et õli liikuvate detailide vahele pääseks. Siis võid ka käima proovida.
NB! Vähemalt mina teeks nii, pole ju mõtet kohe mootorit lammutama hakata.

Täiesti vale arusaam. Kui on ikka 10aastat või rohkem seisnud mootor siis loogiliselt võttes on ta seest roostes (elu näitab seda 95% juhtude juures tõesena). KUI silinder on seest roostes, siis mootori ringi ajamine hävitab veel viimasegi elujõu.

Mina soovitan kindlasti, et viska pilk silindri sisse!!!!!

Endal juba 1a. tõsist taastamiskogemust käes
Vasta
#8

huvitav, mul jawa oli 30 aastat seisnud ja isegi väljas polnud roostet...
kõik oleneb ikka sellest, mis tingimustes ratas seisnud on...

Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638,  Velorex 16,  2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne