24-11-2003, 23:37 PM
Minu autoks siis selline isend, pärit on ta aastast 1978, mootoriks 1,2 44kw. Selle päris esimese oma auto omanikuks sain 2002. aasta augustis. Juba ammu enne ostmist oli see auto mulle silma jäänud, numbritel olev ülevaatuse silt näitas 1997, nii et 5 aastat oli ta seisnud enne kui mina ta omanikuks sain. Need 5 aastat väljas olid ka oma töö teinud-karpe peaaegu et ei olnudki, tiivaääred narmendasid ja auto oli kaetud peaaegu et samblaga, sellele vaatamata \"võtsin\" ta ära. Kui auto kodus sai kohe ka lahti lõhkumisega algust tehtud. Tegelikult sai auto nagu põrsas kotis ostetud- enne kojutoomist ei proovinud isegi mootorit ringi ajada, käivitamisest rääkimata. Õnneks oli aga mootoriga kõik korras. Küljest sai arutatud peaaegu kõik mis võimalik, alles jäi vaid kere koos tagasillaga. Kogu talve sai siis lõigatud ja keevitatud (SUUR-SUUR TÄNU siinkohal keevitajale) ning kevadel sai alustatud pahteldamisega, kuna juba algusest peale oli plaan võimalikult palju ise ära teha sai ka pahteldamine ise tehtud, aega läks aga asja sai- septembriks oli auto pahteldatud, krunditud ja valmis lõpliku värvi jaoks. Pärast pikka mõtlemist otsustasin et viimase lihvi (loe värvikihi) peaks ikka prohv andma, mõeldud tehtud. Peale seda ja kuni tänase päevani välja käib auto kokkupanemine, kaua enam ei tohiks minna, vaja on paigaldada veel uus laepolster, üks iste ja klaasid. Nagu arvata võib on kõik osad, mis vähegi kahtlased tundusid ka välja vahetatud. Mootoriks jäi ikka orig. 1,2 ja sellega olen esimesed 100m ka läbinud Kuigi kõigi eelduste kohaselt saab masin valmis talvel, hakkan sellega ringi liikuma alles kevadel ja kui hästi läheb jääbki see ainult suveautoks!
Mõned pildid
Mõned pildid