Uunikumite statistika UK registris.
#1

http://howmanyleft.co.uk/vehicle/rover_3.5_litre_auto

http://howmanyleft.co.uk/vehicle/rover_3_litre

http://howmanyleft.co.uk/vehicle/rover_3.5_litre_auto




Väga huvitav sait ning väga huvitav statistika. Mis muu hulgas näitab, et isegi ühe ja sama mudeli kallimatel versioonidel on suurem tõenäolisus jääda ellu.

Näiteks, 40 tuhandest UK koduturul müüdud Rover P5 reaskuuese mootoriga on hetkel teel 270...mis on ümmarguselt 0,6-0,7%
20 tuhandest hilisemast V8 versioonidest P5B/3,5 litres on aga registris 550, ehk siis 2,5%, mis on isegi pole paha...

Muide alles hiljuti pakuti oksjonil kõige vanema säilinud P5 Roveri, seerianumber #20...Alghinnaks oli 2500 GBP, keegi ei ostnud.
Ma isegi ei kujuta ette, mis oleks Venemaal, kui oleks ilmunud müüki lagedale GAZ-21 seerianumbriga 20, või Prantsusmaa kõige vanem Citroen DS või Saksamaal kõige vanem Hecklosse...

   


Selleks, et moderaatorid teema ei kustutaks, postitan mõne pildi, mis rohkem klapib AMF temaatikaga.

[Pilt: 88ce03047d41ed5a-large.jpg]

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#2

Väga hea, Denis! Rohkem teemakohaseid ja sobivaid postitusi! Cool
Üldse võiks olla hoopis Velo - Moto foorum! Toungue
Vasta
#3

Jaaguaride statistika on hästi nukker...

http://howmanyleft.co.uk/?q=Jaguar+Mk

MkX/20G - suurem Jaguar mida kunagi ehitati, kokku tehti neid 24 000
Tänaseks UK-s arvel 140 tk, plus 30 ajutiselt arvest maas.

Mk IX, tehti 10 000, alles Inglismaal 130+23
MK VIII tehti 6226, alles 53+4,
MK VII tehti 30 000, alles 103+8

Ok, eks neid samuti natukene eksporditi ka, aga üldiselt, aga lõviosa kas jäi Inglismaale, või rändas sinna lõpuks...

Ausalt öeldes, mina arvasin et neid autosid peaks ikkagi kordades rohkem alles seal olema...paistab aga, et ei ole.
Ja mujal maailmas, neid võib üldse näpude järgi lugeda...Eestis on kaks tk...
Üldiselt, ainus klassikaline Jag, mille populatsioon ei ole ohustatud, on kõigile-teada-maailma-ilusaim-auto, ehk suuremate mudelite tootmisjääkidest, plastikust ja veetorudest valmistatud kit-car, mida on UK registris üle 4 tuhandet, kusjuures, aastast 1994 nende autode arv Inglismaal on tõusnud kaks korda, enamasti tänu USA-UK konteinerveole ning Hiinas tehtud B-osadele, mille sisaldus autodes kasvab iga aastaga. Kurjad keeled räägivad et hetkel on Inglismaa teedel 1 seeria RHD E-type kabriolette juba rohkem kui neid oli valmistatud kunagi ning see arv kasvab iga aastaga.



Kurvad lood...Ei osanud arvata et sellisel prominentsel autol nagu Jag Mk VII-X on oma kodumaal "survival rate" on 0,3-0,5-0,7%...

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#4

Miks ei ole lisatud eelmisele postitusele AMF - teemadega sobivat pilti? Rolleyes
Vasta
#5

Elavdamaks teemat, lisan ka ühe asjakohase pildi.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee
Vasta
#6

Jah,mis teha. Kõigist tavalistest ja levinud asjadest saavad ükskord haruldused.......Nii ka autodest. Praegu tänavatel liikuvatest Mossedest,Zigullidest jääb aastast -aastasse järjest vähem alles,kuni Sa lõpuks avastad,et näe ei olegi enam......Nii on läinud juba vanemate vene autodega. Muidugi ei saa nende väärtust hinnata UK järgi... kuid saab hinnata seda,palju on neid autosid säilinud. Oleme siin külavahel oma sõprade ringis arutanud,et kõige kiiremini hävinevad kõige levinumad autod....Big Grin

Panen ka ühe pildi teemasse.....


[Pilt: 1]
Vasta
#7

Raske on öelda. Kuna NLiidus oli automarkide arv väga-väga piiratud, siis paratamatult tingis see tähelepanu ning hoolt ka nende autode suhtes, mis oleksid ilmselt mujal täiesti pelgatud (olgem ausad, ega NLiidus polnudki ühegi automarki-mudeli mis tänase päeva Lääne standartide järgi väärtuslik on, mõned uunikumid a la Tartu-1 välja arvata.

Ok, võib olla ka ZIL-Tchaika kabriolettide versioonid.

Aga reaalsuses olukord on selline, et meil on registris ca 10 GAZ-13 ja vist 7 GAZ-14 ning 3 ZIS-110 mis enam vähem teeb nende autode "ellujäämise" protsendi kuskile 50-100 vahele, ning mitusada GAZ-21 mis on ülisuur protsent samuti. Ja Mossed-Muhud-Villised on samuti armastatud ja austatud (ja see on tore) hobbyautod, lihtsalt selle tõttu, et ega Ferrarisid ja Maseratid meil polnud.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#8

Teemakohane postitus, Fort Augustus Šotimaa. Vähemasti 3 sama masti Jaguari olid teel Orkney saartele. Parimad kaadrid magasin maha, kui visuaalse vaatluse käigus silma nuumasin.

   
Vasta
#9

Need on muide ka Jaguarid mille arv huvitaval kombel kasvab iga aastaga varsti ületades tehase kogutoodangu. Aga selle eest tänan väga!



Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#10

Samas, kui kindel on see, et kui UKs registris pole, siis pole seda autot enam olemas, u nagu meil siin praegu levinumate markidega? Kui keeruline on UKs auto registrisse tagasi saamine? Lisaks kindlustusele on seal ka ju automaks jne.
Arvata võib et ka USAs oleks meeletult restaureeritud Ford Falconeid kui too oleks ainus suur auto olnud, isegi mitte Mustangit jne poleks. Zapaka asemel keegi oleks Minisi tootnud, Mosse asemel Pinto jne.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#11

(28-06-2011, 00:07 AM)denis23 Kirjutas:  Kurvad lood...Ei osanud arvata et sellisel prominentsel autol nagu Jag Mk VII-X on oma kodumaal "survival rate" on 0,3-0,5-0,7%...

Krt, peab minema oma saani ikke vähemalt vahatamagi.
Sest käima ei lähe ta juba ammu...ainult lükates. Smile


[Pilt: DSC_2857s__veel_vaike.jpg]




Aga kas need andmed ikka on päris tõesed..?
Minuarust kui ta ostetud sai, polnud ta ka kusagil registris...ei saksas ega austrias...kuigi kusagil seal piiri peal ta maa alla vajunud oli. Teh. pass oli üldse prantsuskeelne.
Eimäleta.

Ehk mis ma tahan öelda, et registris on 100 ja inimestel kuuride all on veel umbes 5000tk..
Vasta
#12

Seal kodulehel selgitatakse kasutatud andmeid (http://howmanyleft.co.uk/about/). Numbrid peaksid sisaldama nii arvel masinaid kui meie mõistes ajutiselt arvelt maha võetud masinaid (Statutory Off Road Notification).

Samas on ka hoiatus, et andmed võivad olla ebatäpsed ning haruldasemad mudelid võivad olla kajastatud mingi üldisema jaotise all (nt Pug 205 GTI on kirjas lihtsalt 205-na).

Tänud, huvitav lugemine.

Aga veel huvitavam lugemine on UK autoregistri leht: http://www.dft.gov.uk/dvla/. Näiteks saab anonüümselt teavitada sõidukist, mille eest on maks tasumata (http://www.direct.gov.uk/en/Motoring/Own...DG_4022073), misjärel riik paneb autol rattad lukku. Kui seejärel maks jäetakse tasumata, siis seitsme päeva pärast sõiduk purustamisele (või oksjonile kui väga väärtuslik). Seda UK süsteemi oleks väga kainestav meenutada siis, kui järjekordselt keritakse üles automaksu + kaasnevalt haldusorganitele täiendavate sunniõiguste andmise teema.
Vasta
#13

Üldiselt, kui on tegemist uunikumiga, mis ei lähe maksu alla (enne 1973 väljalase), siis ega omanikul puudub eriline motivatsioon seda registrist kustutada. Autod mis on SORNil aga jätkuvalt siin kirjas.

Kuuri all on alati mingi kogus autosid, kuid siiski ma väga neid ei loeks. Stihli Jaguari taassünd on üldiselt üsna haruldane nähtus, vähemalt auto jaoks, mille hind jääb 100k EURist allapoole. Roverit mitte keegi ei hakka taastama sellisest konditsioonist.

Järgmine teema on see, mida lugeda hukkunud autoks. Kas roostes mittekomplektne kere millel sammal kasvab sees - kas on see hukkunud või mitte?

Minu kogemus ütleb et isegi SORNil on vähemalt pool autosid sellised, millelt ei ole midagi võtta. Ka registris on need.

Nii et kaldun arvama et andmed on tõesed. Vähemalt suurusjärk on õige.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne